حزب مردم سالاری شاخه خوزستان در پیامی حمله تروریستی امروز صبح در اهواز را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۵۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 22 September 2018

در این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
امروز در سالروز دفاع مشروع ملت ایران از سرزمین خویش،سفیر گلوله های دشمنان این مرز و بوم،آرامش و امنیت ملی را به چالش کشید.
پدیده تروریسم تبدیل به بیماری مسری شده است که اغلب نقاط جهان بدان آلوده شده است اما آنچه حادثه 31شهریور اهواز را از بسیاری از اقدامات تروریستی متمایز می کند آنست که این نوع از اقدامات تنها شهروندان،نظامیان و مقامات را هدف نگرفته بلکه ، مخدوش کردن یکپارچگی ملی و تمامیت ارضی کشور غرض اصلی سازمان دهندگان این حادثه تلخ است.اگر تروریسم در اروپا بدنبال کشتار شهروندان و ایجاد ترس و وحشت است،در حاثه اهواز، بدنبال به چالش کشیدن همبستگی ملی و بدنبال آن تمامیت ارضی است.
سرزمین بزرگ ایران،با همه اقوام و مذاهب و گرایش ها،در تجارب تلخ و شیرین، همپا و همگام هم بوده اند و امروز در میانه آزمونی سخت قرار گرفته اند. امروز همه خوزستان،همصدا با تمام ایرانیان از هر قوم و نژاد، زبان، مذهب و گرایشی،این اقدام تروریستی را محکوم می کنند.
آنچه امروز بسیار اهمیت دارد، هوشیاری عموم مردم و بخصوص نخبگان در مورد شناخت هدف اصلی تروریسم در استان خوزستان عزیز است،همه باید تلاش کنیم که این حادثه همبستگی را در میان آحاد مردم بیشتر کند. امروز خون سپاهی و ارتشی،عرب و عجم،کودک و بزرگسال و روحانی و خبرنگار در هم آمیخت، این تابلوی نمادین، به همگان نشان می دهد که تروریسم همه را هدف گرفته و همگان باید با فهم درست وضعیت فعلی،راه را بر تکرار آن ببندیم.
حزب مردم سالاری شاخه خوزستان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های داغدار، آرزومند سلامتی برای مجروحان این حادثه است."

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار