آیت‌الله دژكام پیام تسلیتی را به‌مناسبت وقوع حادثه تروریستی در اهواز صادر كرد.
کد خبر: ۶۵۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 23 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: در پی وقوع حادثه تروریستی در اهواز و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز پیام تسلیتی صادر كرد.
در این پیام آمده است:‌
«لَأَنْتُمْ أَشَدُّ رَهْبَةً فِی صُدُورِهِمْ مِنَ اللَّهِ ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا یفْقَهُونَ؛ شما قطعا در دلهاى آنان بیش از خدا مایه هراسید چرا كه آنان مردمانى‏‌اند كه نمى‏‌فهمند» (سوره حشر آیه ۱۳)
منافقینی که از صفوف «کانَّهُم بُنیانٌ مَرصوص» شما، حتی از نمایش قدرت و اقتدار قوای مسلح ایران اسلامی اینگونه ترس و واهمه دارند، باید هم دست به چنین جنایت کثیف و هولناکی بزنند.
ترور کور مردم بیگانه به دست منافقین خبیث در دهه ۶۰، آنان را منفور عالمیان و چهره کریه‌شان را برای آزاداندیشان جهان نمایان‌تر نمود، اینک اذناب آن کوردلان و تفاله سفاکان داعشی، این مولود خبیث مثلث شوم نظام سلطه «آمریکا، اسرائیل و انگلیس» و همراهان آن در میان سران مرتجع کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، اینگونه مردم معصوم را آماج حملات ددمنشانه خود قرار می‌دهند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیّت پایبند نیستند و نخواهند بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این جنایت فجیع انسانی به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان روحی له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهالی محترم استان خوزستان و مردم ولایت‌مدار اهواز بالاخص خانواده‌های شهدا این حادثه مولمه، علو درجات را برای این شهدا و صحّت و سلامت برای مجروحان حادثه تروریستی و صبر و اجر برای جمیع بازماندگان را از درگاه حضرت احدیّت مسئلت می‌نمایم .
رجاء واثق دارم که دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی به مصداق آیه شریفه «... إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ؛ قطعا ما از مجرمان انتقام‏ كشنده‏‌ایم» (آیه ۲۲ سوره سجده) تمامی عوامل پشت پرده این فتنه کور را شناسایی و در اسرع وقت ممکن به اشدّ مجازات برسانند. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
لطف‌الله دژکام
نماینده مقام معظم رهبری
در استان فارس و امام جمعه شیراز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار