استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز 680 هزار دانش‌آموز در سراسر استان سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند، گفت: با وجود اینکه تا پایان امسال نیز 2 هزار و 400 نفر از مجموعه آموزش و پرورش بازنشست شده یا بازنشست خواهند شد، هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نبوده و حتی یک نفر لازم‌التعلیم بازمانده از تحصیل نیز نداریم.
کد خبر: ۶۵۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 23 September 2018

به گزارش تابناک تبریز، دکتر مجید خدابخش در آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شاهد ناحیه 4 تبریز، با اشاره به اینکه در حال حاضر زندگی بشر با علم، تحصیل و آموزش عجین شده است، افزود: علم و فناوری روز به روز در حال پیشرفت بوده و باید همه به ویژه معلمان سطح علمی خود را مدام ارتقا دهند.

وی اظهار داشت: رفتار، گفتار، کردار و پوشش معلمان بر روی دانش‌آموزان اثرگذار است و باید در کنار تعلیم به تهذیب دانش‌آموزان نیز توجه شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 36 هزار دانش‌آموز و پنج هزار معلم شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد، یادآوری کرد: معلمان و دانش‌آموزان در کنار میادین علم و ورزش در حوزه‌های ارزشی نیز برای جمهوری اسلامی کار بی‌نظیری انجام دادند.

وی با اشاره به توسعه فضای الکترونیک، استفاده از روش های نوین تدریس از سوی معلمان را ضروری دانست و افزود: تولید محتوا در فضای مجازی باید یکی از اولویت های معلمان باشد، دیگر روش های سنتی گذشته پاسخگو نیازهای آموزشی دانش آموزان نیست.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان به درخشش دانش آموزان آذربایجان شرقی در کنکور سراسری، المپیادها علمی و ورزشی و مسابقات قرآنی اشاره و تصریح کرد: هزینه کردن در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است.

در این آئین که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد، زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید به صورت نمادین به صدا درآمد.

گفتنی است صبح امروز همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، 754 هزار و 425 دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی در بیش از 9 هزار مدرسه، مرکز و آموزشگاه دولتی و غیردولتی استان آذربایجان شرقی به سر کلاس‌های خود رفتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
جناب آقای استاندار باسلام درتبربر مدرسه بلال واقع دررجایی شهر کلاس دوم ابتدایی تاکنون بدون معلم است بچه ها وقت صرفا مشغول می شوند وکسی پاسخگو نیست>
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :