مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی برای هر دو تیم سخت بود و نتیجه تساوی عادلانه بود.
کد خبر: ۶۵۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 23 September 2018

امیر حسین پیروانی در نشست خبری بعد از بازی با پدیده اظهار داشت:7 هفته از مسابقات لیگ گذشته و همه تیم‌ها شناخت خوبی نسبت به هم دارند و ما هم نسبت به تیم قابل احترام پدیده شناخت داشتیم به همین دلیل بازی برای هر دو تیم سخت بود

وی افزود: ما بازی خوبی را در یک سوم میانی حریف برگزار کردیم و هر وقت بازیکنان توپ از دست می‌دادند به یک سوم دفاعی خودمان می‌آمدیم، اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم به گل برسیم و یکی دو موقعیت خوب داشتیم ولی در نهایت فکر می‌کنم نتیجه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

خبرنگاری از پیروانی پرسید به نظر می‌رسد چون شما کادر فنی موقت هستید ترسیدید به نوعی دژاگه و شجاعی را تعویض کنید که این مربی پاسخ داد: به نظر شما احترام می‌گذارم ولی وقتی شما با تیم نیستید طبعاً شرح وظایف بازیکنان را هم نمی‌دانید. دژاگه و شجاعی در بازی‌های قبلی هم کمتر تعویض شدند و شجاعی بازیکنی است که در هر لحظه با پاس‌های طلایی‌اش می‌تواند مهاجمان را در موقعیت قرار بدهد ضمن آنکه کادر فنی هم از عملکرد این نفرات راضی بود.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا با آمدن مربی جدید از تراکتورسازی جدا می‌شود یا خیر، گفت: یکسری شرح وظایف برای من به عنوان مربی مثل طراحی تمرین تعریف شده و یکسری مسائل هم بر عهده مالک و مدیریت است. من دخالتی در این تصمیم ندارم و هر تصمیمی آنها بگیرند تبعیت خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار