حاجتی:
امام جمعه موقت اهواز درخصوص حمله تروریستی روز گذشته به رژه نیروهای مسلح در اهواز، گفت: باید ملت و مسئولین با هوشیاری کامل نقشه‌های شوم دشمنان را رصد و با آن‌ها مقابله کنند.
کد خبر: ۶۵۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 23 September 2018

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی با اشاره به حمله تروریستی روز گذشته به رژه نیروی‌های مسلح در اهواز، اظهار کرد: حمله تروریستی روز گذشته اهواز از جهات مختلف قابل بررسی است؛ این حادثه نشان داد مسئولین و ملت باید با چشم بیدار حوادث را بیش از پیش رصد کنند.

وی افزود: امروز دشمن قدار ما که در سال‌های متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مقابله با ملت ایران به بن‌بست خورده‌، نقشه‌های خودشان را پیچیده‌تر و با هدف ضربه زدن به ملت ایران طراحی می‌کنند که باید ملت و مسئولین با هوشیاری کامل این نقشه‌های شوم را رصد و با آن‌ها مقابله کنند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: تمام توطئه‌های دشمن قدار ما به ویژه آمریکا و آل‌سعود که امروز در حال پیاده شدن است نشانه ضعف دشمن و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی است.

حاجتی بیان کرد: دشمن در سال‌های گذشته در طول 1500 کیلومتر نوار مرزی با تحریک صدام موجب هجوم چندین لشکر به مرز‌های ایرانی شد اما بعد از هشت سال دفاع جانانه ایران، شکست عظیمی متحمل شد و حین این دفاع، پیروزی‌ها و تحولات عظیمی در جبهه حق پدید آمد.

وی ادامه داد: خروج و تضعیف آمریکا در منطقه و استحکام روابط ملت‌های مسلمان منطقه به ویژه محور مقاوت یعنی ملت‌های ایران، سوریه و عراق، از فتوحات این کشورهای اسلامی هستند.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: در چند ماه اخیر دشمنان قسم خورده ملت ایران که در راس آن‌ها آمریکا قرار دارد بارها به‌صورت علنی ملت ایران را تهدید کرده بودند. آن‌ها با استفاده از تغییر و تحولاتی که در سازمان سیاه ایجاد کردند، به تسلیح و پشتیبانی جدی‌تر از گروه‌های تروریستی در خارج از کشور پرداختند.

حاجتی بیان کرد: یکی از راهکارهای راهبردی آن‌ها در ضربه زدن به ملت ایران، بحث شعارهای خلقی و قومی برای حمله به منافع ملی کشور است که در دی ماه گذشته این توطئه با هوشیاری ملت با شکست مواجه شد و پس از آن وارد عملیات تروریستی شدند.

وی گفت: حادثه روز گذشته اهواز به علت توطئه‌ای بود که دشمنان طراحی کردند و ابزار دست آن‌ها، افراد فریب خورده‌ای بودند.

وی بیان کرد: یکی از ابعاد مهم حمله تروریستی دیروز این است که این حادثه در ایام محرم و مصادف با شهادت امام زین‌العابدین (ع) رخ داد اما این ملت درس عاشورا و زندگی را از اباعبدالله(ع) فرا گرفتند. دشمنان مطمئن باشند ملت ایران به ویژه مردم خوزستان درسی را که فرا گرفتند بارها در میدان جهاد نشان دادند و نشان خواهند داد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار