صبح امروز خیل عظیمی از مردم ولایتمدار خوزستانی با حضور در حسینیه ثارالله اهواز به جمع بدرقه‌کنندگان شهدای حادثه تروریستی 31 شهوریور پیوستند.

این مراسم با شکوه با مداحی و عزاداری مردمی راس ساعت 8:30 دقیقه صبح از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله آغاز شد.

از ساعات اولیه صبح حضور مردم اهواز در این مراسم چشمگیر بود و لحظه به لحظه به جمعیت حاضر افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز وارد این شهر شد و پیش از شرکت در مراسم تشییع، از مجروحان این جنایت عیادت کرد.

در این مراسم مسئولان کشوری از جمله محسن رضائی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود علوی وزیر اطلاعات، سید‌‌حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران حضور دارند.

سرلشکر محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی اظهار داشت: به تذکر و بیانیه اکتفا نکنید، سرکرده‌های این تروریست‌ها الان یا در انگلستان یا در هلند و یا در دانمارک هستند، اقدام عملی و جدی داشته باشید.

گفتنی است، روز شنبه، 31 شهریور، چند عنصر مسلح حاضرین مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را به رگبار بستند و در جریان آن 24 نفر شهید و حدود 70 نفر از مردم و نیروی نظامی مجروح شدند. مسئولیت این حادثه تروریستی را که در جریان آن تعدادی از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند، ابتدا جریان "الاحوازیه" و سپس گروهک تروریستی داعش بر عهده گرفتند.