رییس دانشگاه تبریز از ظرفیت پذیرش ۷ هزارو ۶۳۲ دانشجوی جدیدالورود در سال جاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۳۷۳ نفر تا به امروز ثبت نام قطعی خود را انجام داده اند و روند ثبت نام در همین راستا همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۵۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 25 September 2018

به گزارش تابناک تبریز، دکتر میررضا مجیدی، با اعلام این خبر گفت: امسال حدود ۷ هزارو ۶۳۲ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سوی سازمان به این دانشگاه معرفی شده که اکثر آنها به صورت اینترنتی ثبت نام نموده و از این تعداد تا به امروز حدود ۴۳۷۳ دانشجو مدارک خود را تحویل دانشکده داده و ثبت نام قطعی خود را انجام داده اند.

وی افزود: در مقطع کارشناسی ۳۰۲۸ نفر پذیرفته شده که از این تعداد ۲۱۰۳ دانشجو ثبت نام کرده اند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز ۴۲۰۵ دانشجو معرفی شده که حدود ۱۹۶۸نفر ثبت نام قطعی کرده اند.
رییس دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به تعداد دانشجویان پذیرفته شده در مقطع دکتری در سال جاری گفت: در مقطع دکتری هم حدود ۳۹۹ نفر پذیرفته شده که از این تعداد نیز ۳۰۲ دانشجو برای ورود به دانشگاه تبریز ثبت نام کرده اند.
رییس دانشگاه تبریز گفت: همچنین در رشته دکتری دامپزشکی و واحدهای اقماری ثبت نام نیز در جریان است.
دکتر مجیدی، با بیان اینکه به همه دانشجویان واجد شرایط و حتی در مقطع دکتری به دانشجویان شبانه نیز خوابگاه داده می شود،تصریح کرد: تمامی امکانات رفاهی، آزمایشگاه ها و کلاس ها برای سال جدید آماده شده است.
همین گزارش حاکی است: در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار