مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از نظر بحث‌های بهداشتی و زیست محیطی قطع یقین کوتاه نخواهد آمد و مدارایی با تهدیدکنندگان بهداشت عمومی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۶۵۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 25 September 2018

به گزارش تابناک تبریز از اداره‌کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، حمید قاسمی در نشست با نمایندگان انجمن‌های محله کوجووار تبریز با اشاره به اعتراضات ساکنان این منطقه نسبت به آلایندگی برخی واحدهای بزرگ صنعتی، اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست از نظر بحث‌های بهداشتی و زیست محیطی قطع به یقین کوتاه نخواهد آمد و مدارایی با تهدیدکنندگان بهداشت عمومی نخواهیم کرد.

وی افزود: قبلاً هم سابقه داشته است که اداره‌کل حفاظت محیط زیست با مدیران واحدهای آلاینده برخورد کرده و به دادگاه معرفی کرده است.

قاسمی در خصوص تغییر مکان ایستگاه سنجش آلایندگی هوای این منطقه نیز گفت: ما در این خصوص مشکلی نداریم و با بررسی‌های لازم اگر مشخص شود، ایستگاه سنجش آلایندگی این منطقه لازم است تغییر پیدا کند، این کار را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: یک سری صنایع استراتژیک در تبریز هستند که برای کشور فعالیت آنها حیاتی است و باید با رعایت ضوابط زیست محیطی فعالیت آنها ادامه پیدا کند.

قاسمی اظهار داشت: واحدهای بزرگ این منطقه ممکن است در یک مقطع زمانی خاص بنا به مشکلاتی که پیش می‌آید، آلودگی ایجاد کند اما هرگز اجازه نخواهیم داد این آلودگی ادامه‌دار باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی خطاب به مردم کوجووار گفت: به ما اعتماد داشته باشید و مطمئن باشید اجازه نخواهیم داد سلامت شهروندان در این منطقه و محیط زیست آن به مخاطره بیافتد.

قاسمی افزود: یک سری پروژه‌ها برای کاهش عوارض زیست محیطی این صنایع در دست اجراست که به نتیجه رسیدن آنها به زمان نیاز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار