با پذیرفتن شکستی سنگین
تيم فوتبال صباي قم با قبول دومين شكست سنگين خود در فصل جاري ليگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور در جدول سقوط كرد.
کد خبر: ۶۶۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 03 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیمی که سال گذشته با اقتدار تمامی حریفان را پشت‌سر گذاشت و روی سکوی قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور ایستاد تا به لیگ برتر صعود کند، در نخستین سال حضور در لیگ برتر فراز و نشیب زیادی دارد.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم که با کادر فنی موفق سال گذشته خود امسال در لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور رقابت می‌کنند، از چهار مسابقه تنها چهار امتیاز دارند، اندوخته‌ای که از یک برد، یک تساوی و دو شکست نصیب شاگردان داوود عاصم‌آبادی شده است.

نماینده فوتبال قم در هفته نخست رقابت‌ها میهمان تیم نفت اهواز بود و در میان ناباوری با نتیجه سه بر صفر به حریف خود باخت اما در هفته دوم با ارائه یک بازی حساب شده توانست در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم حریف خود تیم شاهین بوشهر را با یک گل مغلوب کرد.

این تیم که امسال با اولویت استفاده از بازیکنان بومی در لیگ برتر حضور یافته در هفته سوم به میهمانی تیم ستارگان گرگان رفت و در حالی که نزدیک به 80 دقیقه به دلیل اخراج یکی از بازیکنان خود 10 نفره بود، با تساوی بدون گل حریف را متوقف کرد و یک امتیاز گرفت.

با این نتایج امید زیادی به جوانان صبای قم بود که در هفته چهارم با ارائه یک بازی با انگیزه و حساب شده در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم برابر مس کرمان به دومین پیروزی خود دست یافته و در جدول رده‌بندی جایگاه ششمی خود را ارتقاء دهند اما این اتفاق رخ نداد.

صبای قم در مقابل دیدگان تماشاگران قمی مقابل مس کرمان در نیمه نخست با دادن یک پنالتی و در نیمه دوم با ادامه نمایش ضعیف خود سه بر یک شکست خورد تا دومین شکست این فصل، نخستین باخت خانگی و سقوطی سه پله‌ای در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال جوانان ایران را تجربه کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار