سرمربی موقت تراکتورسازی اعلام کرد از حضور فن خال و سایر مربیان بزرگ در تیم تبریزی استقبال می کند.
کد خبر: ۶۶۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 03 October 2018
استقبال تقوی از حضور مربیان بزرگ در تبریزتقوی مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از برد شیرینی که مقابل استقلال خوزستان به دست آوردیم با بازیکنان صحبت کردم و گفتم فقط باید یک ساعت بابت این برد خوشحال باشیم. شاید این حرف کلیشه‌ای باشد ولی باید به فکر بازی بعدی باشیم. این برد ممکن است مثل شمشیر دولبه باشد. نباید بعد از برد سنگین فکر کنیم می‌توانیم این نتیجه را باز هم تکرار کنیم. باید فراموش کنیم و به فکر بازی با صنعت نفت باشیم و بازی به بازی جلو برویم و نتیجه بگیریم.

او در ادامه درباره اینکه آیا جدایی توشاک باعث شد تا عملکرد تراکتورسازی بهتر شود، گفت: نمی‌شود گفت با رفتن توشاک شرایط تراکتورسازی بهتر شد به هر حال همه باید دست در دست هم بدهند تا شرایط تیم بهتر شود. من با بازیکنان صحبت زیادی می‌کنم و می‌گویم باید بر فشاری که از سوی هواداران بر شما وارد است غلبه کنید. باید این فشار تبدیل به یک انگیزه شود.همیشه کار کردن در تیم‌های پرطرفدار سخت است. زمانی که بر استرس و فشار غلبه کنید می‌توانید موفق شوید. باید بدون استرس بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه درباره اینکه آیا قرار است به عنوان سرمربی در تراکتورسازی فعالیت کنید، گفت:‌ قرارداد من تا پایان فصل به عنوان دستیار در تیم تراکتورسازی امضا شده است.اینکه مدیران و مالکان باشگاه چه نظری دارند و قرار است چه فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند به خودشان مربوط است و من سعی می‌کنم تمام توانم را بگذارم تا تراکتورسازی در یک مسیر خوب قرار بگیرد. من باید وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دهم و به این مسائل فکر نمی‌کنم.

تقوی درباره عملکرد توشاک در تراکتورسازی و اینکه چرا این مربی در تراکتورسازی نتایج ثابت نگرفت، اظهار داشت: مهمترین دلیل اینکه توشاک نتوانست نتیجه بگیرد برای این بود از ایران آشنایی کامل نداشت و نمی‌دانست ایرانی وجود دارد یا خیر. سخت بود تا با فرهنگ ایران و بازیکنان ایران آشنا شود. به نظرم نوسان‌هایی که در تیم تراکتورسازی با حضور توشاک به وجود آمد به خاطر عدم شناخت او از ایران بود. او به دنبال ثبات در تیم بود اما تغییراتی که در تیم به وجود می‌آمد باعث می‌شد تا نتواند شرایط خوبی را برای تراکتورسازی مهیا کند. او مربی بزرگی است ومهمترین دلیل جدایی از تراکتورسازی به خاطر عدم شناخت از فوتبال ایران است.

او درباره حضور آندو تیموریان در تراکتورسازی گفت: هر بازیکنی که بتواند به تراکتورسازی کمک کند استقبال می‌کنم. ابتدا باید تکلیف سرمربی مشخص شود بعد راجع به حضور بازیکنان جدید نظر بدهیم. در حال حاضر من هیچ اطلاعی ندارم که بخواهم در این خصوص صحبت کنم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه در خصوص ناراحتی شجاعی و درگیری که بین او و داور بازی رخ داد،‌گفت: صد در صد می‌گویم که مسعود شجاعی هیچ وقت دروغ نمی‌گوید.متاسفانه کسانی که به عنوان داور در فوتبال ایران فعالیت می‌کنند آشنایی کاملی از ورزش و فرهنگ فوتبال ندارند. شاید داوران خوبی باشند اما ارتباط خوبی نمی‌توانند برقرار کنند. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم ارتباط خیلی خوبی با داور داشتیم چرا اکه داور از جنس ورزش و فوتبال بود. اما در حال حاضر برخی داوران از کلماتی استفاده می‌کنند که واقعا درست نیست. باید نحوه برخورد با بازیکنان باتجربه فرق کند. هیچ وقت مسعود به من دروغ نمی‌گوید و برایم عجیب بود به خاطر اینکه داور از الفاظ خوبی به کار نبرد و به مسعود گفته بود شماره ۷ حرف نزن با مشت به پیشانی تو می‌زنم و از زمین اخراجت می‌کنم. به نظرم این رفتار خوب نیست.

تقوی در مورد سفرش به ترکیه گفت:‌ابتدا برای دیدار با خانواده به ترکیه سفر کردم و بعد هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا از امکانات تیم فوتبال بشیکتاش دیدن کنم. از نحوه تمرین کردن آنها مطلع شوم. یک روز کامل در آنجا بودم. تجربه خوبی بود. زمانی که آنجا رفتم تفاوت باشگاه‌های فوتبال ترکیه و اروپا را متوجه شدم که کاملا با هم فرق می‌کند. درست است که کمپ خوبی است و امکانات خوبی دارد اما از لحاظ چمن وضعیت خوبی نداشت شاید به خاطر شرایط آب و هوایی ترکیه است که نمی‌توانند چمن باکیفیتی داشته باشند.

او در پایان در باره اینکه آیا فن‌خال گزینه جدی تیم تراکتورسازی تبریز است، گفت:‌از حضور مربیان بزرگ وسرشناس دنیا استقبال می‌کنم. اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد من خوشحال می‌شوم و تا زمانی که سرمربی را انتخاب کنند من وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام می‌دهم. انتخاب سرمربی برمی‌گردد به تصمیم‌گیری مسئولان باشگاه. امیدوارم هر کسی که به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود بتواند به تراکتورسازی کمک کند تا نتیجه خوبی کسب کند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیامک صنوبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
جناب آقای نقوی
رفتار شایسته و حرفه ای شما نشانگر شخصیت بالای شماست . من مطمئنم حضور جنابعالی در کنار یک مربی نام آشنا نه تنها به تراکتورسازی کمک میکند بلکه شما را برای تصدی پست سرمربی برای تیمهای بزرگ نیز آماده تر مینماید. امیدوارم با کسب این تجربیات، در سالهای بعد شاهد حضور شما در تراکتورسازی بعنوان سرمربی باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار