سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قصد تهمت زدن به داور دیدار با صنعت نفت آبادان را ندارم اما مطمئنم مسعود شجاعی دروغ نمی‌گوید.
کد خبر: ۶۶۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 03 October 2018

به گزارش تابناک : محمد تقوی درباره شایعاتی که  مبنی بر حضور آندرانیک تیموریان در تیم تراکتورسازی مطرح می‌شود، گفت: از هر بازیکنی که بتواند به تیم ما کمک کند استقبال می‌کنم اما فعلا تصمیم گیرنده من نیستم. باید منتظر باشیم تا سرمربی تیم انتخاب شود و بعد در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی درباره محرومیت یک جلسه‌ای مسعود شجاعی از سوی کمیته انضباطی به دلیل درگیری لفظی او با بیژن حیدری داور دیدار با صنعت نفت آبادان و اینکه شجاعی مدعی بود داور با او برخورد بدی داشته است گفت: صدرصد مطمئنم شجاعی دروغ نمی‌گوید، نمی‌خواهم به داور تهمت بزنم اما می‌دانم که شجاعی دروغ نمی‌گوید. در مصاحبه‌ای گفتم که نباید این بازیکنان را از آمدن به ایران پشیمان کنیم. آن زمان برخی‌ها فکر کردند منظور من هواداران بودند، اما منظور من از آن مصاحبه مسئولان فدراسیون فوتبال بودند. اکنون هم قصد اهانت به هیچ داوری را ندارم اما فکر می‌کنم داورانی که در لیگ برتر ما قضاوت می‌کنند آشنایی با ورزش ندارند.

سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» صحبت می‌کرد، ادامه داد: قصدم توهین نیست اما داوران قدیمی از ورزش شناخت داشتند و می‌دانستند چطور باید با بازیکن برخورد کنند. لازم نیست همیشه سر بازیکنان داد بزنیم. برخی مواقع با یک لبخند می‌شود بازیکن را کنترل کرد. آن طور برخورد با مسعود شجاعی در جایگاه کاپیتان تیم ملی درست نبود. نمی‌گویم بین بازیکنان فرق بگذارند اما در یک خانواده هم طرز برخورد با پسر و دختر بزرگ خانواده با سایر فرزندان فرق می‌کند همانطور که گفتم من مطمئنم شجاعی دروغ نمی‌گوید. بعد از مسابقه از مسعود پرسیدم که داستان به چه صورت است او گفت داور به من گفته است حرف نزن.

تقوی در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر حضور فن‌خال روی نیمکت تراکتورسازی شنیده می‌شود گفت: از این موضوع استقبال می‌کنم، به شخصه بسیار دوست دارم مربیان بزرگ وارد لیگ ایران شوند و ما بتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم. همانطور که گفتم اگر چنین چیزی باشد من هم از آن استقبال می‌کنم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار