استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های قرآنی موظف هستیم که نعمت‌ها را دائماً یادآوری کنیم و قطعاً‌ انقلاب اسلامی نیز یکی از نعمت‌های الهی برای ملت ایران است.
کد خبر: ۶۶۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 03 October 2018

مجید خدابخش در همایش رؤسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز، افزود: باید وضعیت قبل از انقلاب برای مردم و نسل جوان بیان شود تا بدانیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم و بهتر متوجه شویم که چرا انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ برای مردم ایران بود.

وی بر استفاده از زبان هنر در بیان دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و گفت: گاهی تأثیر و ماندگاری یک اثر هنری از بیان مستقیم یک مطلب بیشتر است و لازم است که بیان دستاوردهای انقلاب نیز توأم با زبان هنر باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت بهداشتی و درمانی مردم در زمان حکومت پهلوی، گفت: در آن دوران کشور ما به لحاظ پزشکی وابسته به خارج بود؛ ولی امروز در همین تبریز عمل‌های پیچیده‌ای مثل پیوند قلب و کبد توسط متخصصان داخلی انجام می‌شود.

وی متذکر شد: بعد از انقلاب اسلامی، تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان کشور اتفاق افتاده و چندین هزار پزشک متخصص به نقاط محروم و روستاها اعزام شده‌اند.

خدابخش ادامه داد: اخیراً ۱۴۰ دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل وارد چرخه خدمات درمانی در استان شده‌اند و سه هزار تخت بیمارستانی نیز در حال ساخت داریم.

وی خاطرنشان کرد: خیران عزیز ما سرمایه‌های خود را برای رفاه و آسایش مردم و درمان بیماران هزینه کرده‌اند و هم‌اکنون یک بیمارستان ۵۵۰ تخت‌خوابی برای کودکان و یک بیمارستان برای بیماران سرطانی با مشارکت خیران در تبریز ساخته می‌شود.

خدابخش تأکید کرد: در حال حاضر ایران اسلامی توانایی اعزام پزشک به کشورهای دیگر را دارد چراکه در طب و جراحی پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم و همه بیماری‌ها در داخل کشور قابل درمان هستند.

استاندار آذربایجان ‌شرقی همچنین از پایان گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: همه این روستاها قبلاً از نعمت برق نیز برخوردار شده‌اند و این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار