رهبر معظم انقلاب روز پنج‌شنبه ۱۲ مهر در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۶۶۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 03 October 2018

به گزارش تابناک تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفط و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای،‌ رهبر معظم انقلاب روز پنج‌شنبه 12 مهر در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت.

حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ای هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حدود 150 هزار نفر در موضوع خدمت‌رسانی در سراسر کشور در محلات شهری و حاشیه شهرها به ارائه خدمات مختلف در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، اشتغال‌زایی، عمرانی و بهداشت و سلامت حاضر شدند و از 9 شهریور تا 29 شهریور این رزمایش برگزار شد، خاطرنشان کرد: این رزمایش برای سنجش آمادگی بسیجیان برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم انجام شد و حلقه پایانی رزمایش یک تجمع 700 هزارنفری در مراکز استان‌ها است که ده‌ها هزار نفر آن‌ها در تهران در روز پنج‌شنبه تجمع خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار