محمد وحدتی، نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا و پس از سه ماه تعطیلی جلسات مجمع، رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی شد.
کد خبر: ۶۶۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 09 October 2018

 

یعقوب شیویاری ، با اشاره به اینکه جلسه مجمع نمایندگان با دستور جلسه انتخاب ریاست مجمع با حضور اکثریت نمایندگان آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه از مجمع 15 نماینده حاضر بوده و 4 نماینده به حضور در ماموریت بین المجالس روسیه غایب این جلسه بودند.

وی با اشاره به اینکه 4 نفر برای ریاست مجمع کاندیدا شدند، افزود: آقایان محمد وحدتی نماینده بستان آباد، بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر و هریس، محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا، قلی الله‌قلی‌زاده نماینده کلیبر و هوراند کاندیدا شدند که آقای وحدتی با 7 رای اکثریت آرا را به خود اختصاص داد و رئیس مجمع شد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خانم معصومه آقاپور با 15 رای نایب رئیس مجمع، داوودی نماینده سراب سخنگوی مجمع و محمد حسن نژاد نماینده مرند و جلفا به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه صورت جلسه ای نوشته شد تا افرادی که سال اول و دوم در هیئت رئیسه مسئولیت داشت، دیگر در همان پست کاندیدا نشود گفت: این موضوع با حداکثر آرا تصویب شد تا مسِولیت به صورت چرخشی باشد.

شیویاری افزود: خانم ساعی و آقایان سعیدی، فرهنگی و بیگی نمایندگان تبریز به دلیل ماموریت اجلاس بین المجالس در روسیه به همراه دکتر لاریجانی حضور دارند و غایبان این جلسه بودند.تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار