مدیر کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز:
مدیر کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: عزت و شرف خود و هواداران تراکتورسازی را با هر مقام و منزلتی معامله نمی‌کنم.
کد خبر: ۶۶۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 11 October 2018

رحمان یاوران اظهار داشت: من تنها با تلفن آقای زنوزی مبنی بر همکاری با باشگاه تراکتورسازی لبیک گفته و مدیریت کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفتم، اما کار کردن در چنین شرایطی برایم مقدور نبوده و از تمامی پرشورهای و هواداران تیم تراکتورسازی پوزش می‌خواهم.

وی گفت: عزت و شرف خود و هواداران تراکتورسازی را با هر مقامی معامله نکرده و نمی‌توانم بله‌گوی مدیران وارداتی تیم تراکتورسازی باشم و همانند توشاک و درودگر اعطای حضورم در تیم تراکتورسازی را به لقایش بخشیدم.

وی افزود: جا دارد از آقای زنوزی بابت اعتمادش به بنده تشکر کرده و عنوان کنم ایشان واقعا بابت هزینه کردن در تیم تراکتورسازی ایثار کرده و نباید زحمات ایشان را نادیده انگاشت.

یاوران در مورد تصمیم جدایی خود از باشگاه تراکتورسازی به فارس گفت: من قبلا هم در 2 مقطع در باشگاه تراکتورسازی و کانون هواداران سمت داشتم و نمی‌توانم مثل بعضی افراد بله گو مدیران وارداتی تیم تراکتورسازی باشم و همه چیز در پست و مقام خلاصه نشده و برای من مردانگی بسیار اهمیت دارد و در نهایت تصمیم گرفتم از مدیریت کانون هواداران کناره گیری نمایم تا شاید آقایان با فرد دلخواه خودشان راحت باشند.
وی افزود: صاحبان اصلی تیم تراکتورسازی هوادارانش است و جدایی من تنها از پست اجرایی باشگاه بوده و همیشه یک هوادار تیم تراکتورسازی بوده و خواهم بود و قلبم برای موفقیت این تیم همه خواهد تپیده و آرزوی قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر را دارم.
یاوران گفت: در خاتمه از بزرگ منشی برادران دبیری هم ممنون هستم که در این مدت کوتاه با جان و دل اجازه داده بودند تا با تراکتور همکاری نمایم و وقتی اجازه رخصت از آنها می گرفتم با گشاده رویی گفتند اولویت اول فوتبال استان با تیم تراکتورسازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار