امام جمعه کبگیان :
دکتر وحـدانی فر: سلبریتیهایی که در نهایت بی تعصبی به نظام و ملت اذعان می کنند اگربچه من نباشد میخوام هشتاد میلیون ایرانی نباشد وملت را فدای آرامش خود می کنند همان بی دینهائی هستند که حیاء عفت ارزش انسانیت برایشان مهم نیست و نمی دانند اگر از جان گذشتگی نیروهای انتظامی ارتشی و سپاهی نبود الان هم باید مانند کشورهای دیگر ناموس شیعه را درخاورمیانه قیمت گذاری می کردند!
کد خبر: ۶۶۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 12 October 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب به پاسِ هفته نیروی انتظامی از طرف امام جمعه و سپاه در چیتاب از پرسنل پاسگاه انتظامی کبکیان(چیتاب) تقدیر وتجلیل به عمل آمد.
حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر با تبریک هفته نیروی انتظامی به آنان گفت : تبریک بنده به شما عزیزان زحمتکش و کم توقع خانواده نیروی محترم انتظامی ختم نمی شود بلکه به همه ملت ایران بابت داشتن چنین نیروهایی باید تبریک بگویم که همه در دراستای امنیت ملی باتبعیت از ولایت فقیه پرتلاش و جدیت در کار صادقانه خدمت می کنند.
امام جمعه کبگیان افزود: امنیت درونی کشور نظیر فتنه دراویش و فتنه ۸۸ از صلابت و بیداری و از جان گذشتگی خانواده باصلابت و مقتدر نیروی انتظامی بود که با سعه صدر مدیریت کرد و با اهداء خون سرباز و کادر خانواده خود در تعامل باسپاه مقتدر و ارتش با عظمت پاسداری از آرمانهای انقلاب و اسلام را به همگان علی الخصوص فتنه گران و دشمنان قسم خورده نظام ثابت کرد و باز هم روسیاهی به ذغال ماند.
حجت الاسلام وحدانی فر گفت: در همین اطراف ما کشورهای زیادی وجود دارند که با هزینه های گزاف نظامی درخرید تسلیحات مدرن در رده های پنج و شش ارتشهای مجهز دنیا قرار گرفته اند اما علی رغم داشتن تسلیحات مُدِرنیزَه نظامی در استفاده ابزاری و تاکتیک از آن ناتوان و به زور سیلی صورت خود سرخ کرده اند.
علی وحدانی فر خطاب به آنانکه داد میزنند دوره موشک و تفنگ تمام شده گفت: به فرض مثال بودجه دفاعی کشور ژاپن سه برابر کشور ماست آیا در پیشرفت اقتصادی از بودجه نظامی و ساخت موشک در دفاع از تمامیت عرضی خود دست می کشند؟ و برخیها درمیدان دنبال پوئن دادن به دشمن هستند زیرا مهمترین عامل باز دارنده ما همین قدرت دفاعی است که دشمن باترس از بین رفتن حیاط خلوت خود در چپاول نفت خاورمیانه دنبال ساقط کردن قدرت ما است و برخی ها به بهانه دوران موشک تمام شد درمیدان دنبال پوئن دادن به دشمن هستند.
دکتر وحدانی فر خطاب به حاظرین تصریح کرد: امروز آمریکا و رژیم آل سعود با تمام هزینه ریال های عربستان در مقابل حوثی های ۵۰ هزار نفری یمن ناتوانند و رژیم غاصب صهیونیستی با آن همه ارتش مجهز و سلاحهای مدرن از ترس حزب الله که یک گروه نظامی دینی فرهنگی بسیار کوچک است یک شب آرام را سپری نکرده است که این نشانه ابهت و قدرت جمهوری اسلامی ایران و صدور انقلاب خمینی در منطقه و انزوای آمریکا و شرکائش می باشد که به حول قوه الهی تجزیه آل سعود و نابودی اسرائیل قطعی است.
حجت الاسلام وحدانی فر خطاب به پرسنل پاسگاه انتظامی چیتاب و حاظرین افزود : سلبریتی هایی که در نهایت بی تعصبی به نظام و ملت اذعان می کنند اگر بچه من نباشد می خواهم 80 میلیون ایرانی نباشد و ملت را فدای آرامش خود می کنند همان بی دین هائی هستند که حیاء ، عفت و ارزش انسانیت برایشان مهم نیست و نمی دانند اگر از جان گذشتگی نیروهای انتظامی ، ارتشی و سپاهی نبود الان هم باید مانند کشورهای دیگر ناموس شیعه را قیمت گذاری می کردند.
در پایان حاظرین به همراه امام جمعه کبگیان با غبار روبی و گلاب پاشی قبور شهیدان اورنگ اولین شهید چیتابی مدافع حرم در استان و شهید برفی از شهدای نیروی انتظامی اهل نقاره خانه و اهداء لوح یادبود از طرف امام جمعه به پرسنل پاسگاه انتظامی چیتاب به میمنت هفته نیروی انتظامی از زحمات آنان تقدیر شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار