فتاح در سفر به استان آذربایجان شرقی خبر داد
سقف تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پس از رفع مشکلات قانونی افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۶۶۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 12 October 2018

به گزارش تابناک تبریز، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد از افزایش سقف تسهیلات صندوق امداد ولایت خبر داد و گفت: با رایزنی‌های انجام شده با بانک مرکزی مشکل قانونی این موضوع در حال رفع شدن است‌‌.

وی با اشاره به اینکه در مهر ماه امسال ۶۰۰ هزار خانوار به دلیل شرایط بد اقتصادی وارد چرخه حمایتی کمیته امداد شدند اعلام کرد: همه مددجویان و پشت نوبتی‌ها از سبد کالا بهره مند خواهند شد.

فتاح با تاکید بر اینکه رسیدگی به فقرا و تامین نیازهای معیشتی آنها باید متناسب با تورم باشد گفت: از سال آینده سقف کمک هزینه جهیزیه، تسهیلات اشتغال و مسکن مددجویان تحت حمایت افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید به اینکه کسانی که فقط ظاهر نقلاب را شناختند با هر نوسانی، ساز ناامیدی می‌زنند و با دشمنان همنوا می‌شوند افزود:این افرار دل در گرو انقلاب ندارند. کسانی که دل خود را به انقلاب اسلامی گره زدند، با هر فضاسازی دشمن، نگران و ملتهب نمی‌‌شوند‌‌.

فتاح با اشاره به اینکه نظام اسلامی به مدیران ساده و صادق نیاز دارد که از مردم فاصله نگیرند گفت: اکنون وظیفه ما نق زدن و اظهار نگرانی نیست، بلکه وظیفه ما امید به پیروزی و تلاش و گره گشایی از مشکلات مردم است‌‌‌.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مشکلات امروز مردم در همه دولتها بوده و همه جای دنیا نیز وجود دارد گفت: در برهه کنونی وحدت همه مسئولان در سطح کشور لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :