فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا گفت:امروز که فضای مجازی بستری بسیار آسیب‌رسان برای تشویش اذهان مردم است باید بیشتر به این موضوع توجه و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها این توطئه‌ها را خنثی کنیم.
کد خبر: ۶۶۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 14 October 2018

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا با بیان اینکه باید نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشت، از آمادگی و برنامه ریزی ارتش به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار تابناک در مراسم سومین همایش منطقه ای مسئولان فرهنگی و روابط عمومی ادارات استانهای کرمانشاه و کردستان که در هتل گلایول برگزار شد،امیر فرهاد آریان فر ارشد نظامی آجا در غرب کشور افزود: فرهنگ و تبلیغات در این مقطع یک ضرورت است که با توجه به تغییر محیط، نگرش و دیدگاه مردم که پرسنل ما هم بخشی از آن هستند باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی خاطر نشان کرد:نهاد ارزشی عقیدتی سیاسی رسالتی دارد و آن بصیرت‌افزایی و تربیت کارمندان مومن، معتقد، جسور، شجاع و کارآمد در راستای اهداف سازمان بوده که همان اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد عقیدتی است.

 فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا  اظهار داشت:با توجه به تحولات شکل گرفته و تغییر ماهیت تهدیدها و اینکه صحنه‌های نبرد هم به مسائل فرهنگی سوق پیدا کرده، نیاز است این تحولات رصد شود و نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

آیارنفر تصریح کرد:در حال حاضر چهار غول رسانه ای به دنیا اطلاع رسانی می کنند و ما باید راهبردی مشخص داشته باشیم تا بتوانیم آنها را کنترل کنیم وشناخت ویژگی های مخاطب فوق العاده مهم است و زمانی می توانیم تاثیر مناسبی بر روی پرسنل و جامعه هدف خود داشته باشیم که از آنها شناخت کافی وجود داشته باشد.

وی تاکیدکرد:باید برای بحث فرهنگی و تبلیغی نگاه ویژه ای داشته باشیم و برای آن یک کد خاص تعریف کنیم؛ تبلیغات و کار فرهنگی هزینه دارد، کار فرهنگی بایستی دیده شود، اگر اینگونه نباشد جواب مثبت نمی دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا ابراز داشت: دنیا در حال تغییر است، این تغییرات شامل نیروهای مسلح هم هست و انتظار ما از کارکنان  ونیروهای مسلح این است که باید به روز باشند و ظرفیت خود را بالا برند تا کارها مثبت باشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار