در هفته آینده صورت می گیرد؛
استاندار همدان با بیان اینکه بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان تا هفته آینده کلنگ زنی می‌شود، گفت: موضوع کلان شهر شدن همدان نیز در دست پیگیری است و کار‌های بسیاری در این خصوص انجام شده است.
کد خبر: ۶۶۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 15 October 2018
محمدناصر نیکبخت گفت: بیمارستان یک‌هزار تختخوابی همدان تا هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش مهر، نیکبخت در مراسم آغاز عملیات اجرایی دومین منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری‌های برتر کشور در همدان که با حضور معاون هماهنگی و امور مجلس وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر و مدیرعامل جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و جمعی از مدیران برگزار شد، گفت: متاسفانه در کشور ما کار‌ها متکی به شخص است و بر اساس سیستم پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه در سال‌های نه چندان دور امتیازاتی به همدان تعلق گرفت، اما به دلیل کم لطفی مسئولان وقت پروژه‌ها به اجرا نرسید، گفت: صنایع مبتنی بر فناوری‌های برتر نیز از جمله آن‌ها بود که سال‌ها معطل ماند.

نیکبخت با بیان اینکه اجرای این پروژه کمک اساسی به حوزه تولید و توجه به موضوع مهم فن آوری‌های روز است، گفت: این پروژه و طرح خوب در زمانی تصویب شد، اما با تغییر مدیران پیگیری نشد و همدان از داشتن این منطقه حذف شد که با پیگیری استانداری و نماینده مردم همدان در مجلس احداث این منطقه را مجددا پیگیری کردیم و نتیجه داد.

استاندار همدان بابیان اینکه امیدواریم نمایندگان مردم همدان در مجلس پیگیری کنند و اعتبارات بیشتری به این منطقه اختصاص یابد، گفت: نمایندگان مجلس در این خصوص وظیفه سنگین تری دارند چرا که پروژه‌ای که از همدان حذف شده بود را برگردانده اند و باید تا به نتیجه رساندن آن تلاش کنند.

وی گفت: پروژه در صورت عدم برخورد با مشکل در زمان تعیین شده ۱۸ ماهه تحویل داده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار