مربی تیم ملی کشتی فرنگی:
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دو کشتی گیر خوزستانی در مسابقات جهانی بوداپست در کشور مجارستان حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۶۶۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 15 October 2018

مهرزاد اسفندیاری اظهار کرد: دو کشتی گیر خوزستانی در مسابقات جهانی بوداپست در کشور مجارستان حضور خواهند داشت.

وی افزود: بزرگ‌ترین رویداد جهانی هفته آینده برگزار خواهد شد که سعید عبدولی از اندیمشک به عنوان کاپیتان و مهرداد مردانی از ایذه کشتی‌گیران خوزستانی حاضر در این مسابقات خواهند بود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به وضعیت مناسب کشتی فرنگی اندیمشک در حال حاضر، گفت: ناصر پور و کاویانی‌نژاد دو کشتی گیر اندیمشکی بودند که در روزهای گذشته در مسابقات جوانان جهان و امیرحسین خوانساری در نوجوانان جهان موفق به کسب مدال طلا شده که امیدواریم این افتخارات ادامه پیدا کنند.

اسفندیاری عنوان کرد: با همت و تلاش مربیان اندیمشک از جمله ایمانعلی‌زاده، قیطاسی و محمدی کشتی‌گیران جوان اندیمشک با ۴ طلا،۲ نقزه و ۳ برنز در مسابقات جوانان استان خوش درخشیدند و نشان دادند اندیمشک مهد کشتی فرهنگی کشور و جهان است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در تمام رده‌های سنی در کشتی فرنگی حرف اول را می‌زند، بیان کرد: خوزستان قطب اصلی کشتی فرنگی ایران است و این نتیجه با تلاشی است که هیئت استان، شهرستان‌ها و البته مربیان زحمت‌کش در شهرهای کشتی خیز استان است.

اسفندیاری با بیان اینکه گاهی تلاش مسئولین نسبت به مربیان و قهرمانان عقب‌تر است گفت: به حول قوه الهی در روزهای آینده سالن کشتی ساختمان اندیمشک به همت مسئولین راه اندازی خواهد شد و یکی از دغدغه‌های اصلی کشتی‌گیران و کشتی دوستان مرتفع می‌شود.

وی در مورد وضعیت معیشت مربیان کشتی، افزود: مسلما نه من و نه هیچکدام از همکاران بنده کشتی را به خاطر دلایل مالی دنبال نمی‌کنیم و درواقع تنها عشق که همواره به کشتی داشته‌ایم دلیل انتخاب و ادامه این راه سخت بوده است‌.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان، عنوان کرد: امیدواریم با دعای خیر تمام هم‌استانی‌ها و هموطنان بتوانیم نتایج درخشانی را در مسابقات جهانی بوداپست رقم بزنیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار