پیش بازی ماشین سازی - نفت مسجد سلیمان
دیدارهای هفته نهم لیگ، از روز پنچشنبه آغاز خواهد شد و در یکی از این دیدار، ماشین سازی تبریز مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۶۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 18 October 2018

به گزارش تابناک تبریز، ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان فردا جمعه مقابل همدیگر قرار می‌گیرند که تیم تبریزی باتوجه به میزبانی و رسیدن به سه امتیاز این بازی می‌خواهد رتبه دوازدهمی خود را ارتقا دهد و از شرایط بحرانی نفت مسجد سلیمان که در جایگاه پانزدهم قرار دارد، استفاده کند. سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپیدرود هم جزو تیم‌هایی است که شرایط مناسبی ندارد و در انتهای جدول قرار دارد. شاگردان علی کریمی می‌خواهند با تکیه بر حمایت هواداران از سد شاگردان نمازی گذشته و اولین برد را دشت کنند اما کار سختی دارند. در مقابل تیم ذوب آهن که با ۹ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد با اعتماد به نفس بیشتری به میدان خواهد رفت با این وجود فوتبال هیچگاه قابل پیش‌بینی نبوده است.

دو تیم نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز یک وجه مشترک دارند که هر دو تیم در هر هفته پنجم مربیشان را عوض کردند.علیرضا مرزبان در هر ۳ دیداری که مربی نفت مسجدسلیمان بوده شکست خورده و حداقل دو گل دریافت کرده است ولی رضا مهاجری با ماشین‌سازی هنوز باختی نداشته است.رضا مهاجری جانشین مرزبان در پدیده شد و این اولین تقابل دو مربی در لیگ برتر خواهد بود.

نفت مسجدسلیمان از جمله تیمهای بدون برد این فصل است و ماشین‌سازی نیز تنها تیمی است که در تمامی بازیها موفق به گلزنی شده است.

تیم داوری:  مهدی مرجانزاده – مهدی الوندی – عسگر محمدی – یاسر همرنگ

جمعه ۲۷ مهر ۹۷‌

ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه  بنیان دیزل تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار