پیش بازی تراکتور - صنعت نفت آبادان
بعد از ۲۰ روز وقفه به علت برپایی اردوی تیم ملی فوتبال، در آخرین روز از هفته نهم لیگ برترروز شنبه تراکتورسازی مهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 19 October 2018

 به گزارش تابناک تبریز، در آخرین روز از هفته نهم لیگ برترروز شنبه تراکتورسازی مهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.تراکتورسازی تبریز پس از کسب یک پیروزی قاطع برابر استقلال خوزستان در آبادان به مصاف دیگر تیم خوزستانی، صنعت می‌رود.محمد تقوی که پس از ترک تراکتورسازی توسط جان توشاک به صورت موقت جانشنین این سرمربی شده بود در مسیری گام بر‌می دارد که هدایت دایم سرخپوشان تبریزی به او سپرده شود.

این دو تیم هم در رقابتهای این فصل جام حذفی با هم دیدار داشتند که صنعت نفت در ماراتن ضربات پنالتی بر حریف چیره شد و پس از این دیدار بود که سرمربی ولزی سرخپوشان تبریزی از این تیم جدا شد.۵ تقابل گذشته دو تیم در تمامی رقابتها در ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی به پایان رسیده و صنعت نفت در تاریخ لیگ برتر هیچ وقت موفق به پیروزی برابر تراکتورسازی نشده است.

دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی بنا به تصمیم کمیته انضباطی باید بدون تماشاگر به مصاف یکدیگر بروند. صنعت نفتی‌ها هم از جمله تیم‌هایی هستند که تاکنون بردی را دشت نکرده‌اند و در رتبه ۱۴ جدول قرار دارند. بنابراین امید دارند با گذشتن از سد تراکتورسازی به اولین برد خود برسند اما پیروزی بر تراکتورسازی که در رتبه ششم جدول با ۱۳ متیاز تکیه زده کار سختی است به خصوص که تراکتوری‌ها در دو هفته اخیر به یک مساوی و یک پیروزی پرگل دست یافته‌اند و روحیه مضاعفی برای رویارویی با حریف دارند. با این وجود نباید از یاد برد که این دو تیم در جام حذفی هم مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم صنعت نفت آبادان توانست از سد تراکتورسازی بگذرد و همین مسئله هم بازی را حساس می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار