سرمربی مطرح ترکیه ای به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم مطرح شد.
کد خبر: ۶۶۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 18 October 2018

به گزارش تابناک تبریز، پس از جدایی توشاک از هدایت تراکتورسازی تبریز، مسئولین باشگاه تراکتور سازی مذاکرات متعددی با ارسون یانال انجام دادند که امروز برخی رسانه های ترک به این موضوع پرداختند.

نشریه «آخشام» معتبرترین رسانه ترکیه است که این خبر را منتشر کرده و خبر داده است که دوباره ارسون یانال گزینه هدایت تراکتورسازی شده است.

ارسون یانال در روز های گذشته نیز به عنوان یکی از گزینه های ترکیه ای این باشگاه مطرح بود که پس از چند روز وقفه، دوباره احتمال حضور این مربی در تبریز به جریان افتاده است و نمایندگان باشگاه تراکتور سازی مذاکراتی را با وی انجام داده اند.

ارسون یانال دوباره گزینه سرمربیگری در تراکتورسازی شد
 

یانال سابقه سرمربیگری در تیم ملی ترکیه و تیم های باشگاهی ترابزون اسپور، فنرباغچه را داشته و گفته می شود که کاشف آردا توران، بازیکن سابق تیم های آتلیکو مادرید و بارسلونای اسپانیا نیز بوده است.

خاطرنشان می‌گردد، باشگاه تراکتورسازی درحال حاضر هدایت تیم خود را به صورت موقت به محمد تقوی سپرده است و با وجود اینکه شایعاتی درباره احتمال سرمربیگری رسمی این مربی داخلی وجود دارد، اما محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه اعلام کرده است خواهان استخدام یک مربی تراز اول خارجی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار