طی آیینی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، "عباس پورحسن" به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی معرفی شده و از زحمات قاسم صمدیان تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۶۶۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 18 October 2018
مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی معرفی شد
 مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی تصریح کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق سپاسگزاری از خداوند متعال را با خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر کسب کرده‌اند


ایزدی با بیان اینکه حاج آقا صمدیان در دوران سه دهه خدمت باعزت به جامعه معزز ایثارگری ، توانست برگی بر اوراق زرین خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بیفزاید افزود: کارکنان و همکاران بنیاد باکار و تلاش خود، افضل‌ترین اعمال را انجام می‌دهند و بدون تردید فضیلت بیشتری را نیز کسب می‌کنند.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد با قدردانی از حضور پیشکسوتان و مدیران سابق بنیاد در این مراسم افزود: خداوند 2 عمل را بر ما فرض کرده است؛ گرفتن روزه در ایام ماه مبارک رمضان و مبارزه با نفس و انجام مناسک حج در کعبه ، و این دو عمل را بسیار پرفضیلت دانسته است چراکه انجام آن بسیار دشوار و نیاز به وارستگی و ایمان راسخ دارد.
وی افزود: جهاد درراه خداوند جز دیگر اعمال پرفضیلت است که کارکنان بنیاد با صبر و بردباری خود در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و تکریم ارباب‌رجوع، هرروز این مهم را به اجرا می‌رسانند.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران که امام راحل (ره) با رهبری خود به پیروزی رساند، بنیاد را جز افضل‌ترین نهادها دانستند و این را به استناد احادیث ائمه و معصومین بیان داشتند.
ایزدی اجر و پاداش متصدیان و مسئولین در بنیاد را که خود جز ایثارگران بوده و افراد متعهد به خداوند و به‌حق الناس هستند را بیش‌ازپیش خطیر دانست و گفت:‌ کسانی که در جهت ایثار و مجاهدت قبول مسئولیت کرده و خدمت به افرادی از جامعه را برعهده‌گرفته‌اند که اعضای خانواده و یا سلامتی خود را به‌پای نظام و دفاع از آرمان‌های شهدا و امام فدا کرده‌اند، اجر و پاداشی بسیار گهربار در نزد خداوند دارند.
ایزدی با قدردانی از زحمات چندین ساله قاسم صمدیان در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و آرزوی توفیق خدمت در پست‌های دیگر سازمان گفت:کار کارکنان بنیاد فراتر از خدمت به جامعه ایثارگری است چراکه در خدمت این عزیزان بودن خود نوعی سپاسگزاری و شکر گذاری به درگاه خداوند است.
وی در پایان با اهدا حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و ریاست عالی بنیاد و معرفی جناب آقای عباس پور حسن به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: امیدواریم همچون گذشته با تدابیر و اندیشه‌های مدبرانه خود ، در خدمت خانواده‌های شاهد و ایثارگر بوده و با گشاده‌رویی و شناخت ویِژگی و نیازهای جامع ایثارگری سعی در برطرف کردن مشکلات این قشر معزز داشته باشیم.
در این مراسم قاسم صمدیان با ارایه گزارش از اقدامات انجام یافته از همکاری و مساعدت های انجام گرفته تمامی همکاران در ارایه خدمات و ترویج فرهنگ گران سنگ ایثار و شهادت ، قدردانی کرد و گفت : خدمات انجام گرفته و موفقیت های کسب شده با توفیق الهی ، دعای خیر والدین معظم شهدا و ایثارگران و تلاش های شبانه روزی همکاران محترم در سطح استان به دست آمده و امیدواریم این تلاشها با قدرت بیشتر ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
محمدحسین فکرمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
سلام
من سرگردبازنشسته هستم متولد۱۳۳۳ صادره از تبریز ۶۲ماه جبهه رفتم کارت ایثارگری روتازه گرفتم تاحالا زمین ایثارگری و وام ایثارگری نگرفتم آپارتمان۶۵متری خریدم بابت آپارتمان وام ۹۰میلیونی مسکن باسود۱۸درصدگرفتم خیلی بدهکارم به بانک مسکن بانک مهراقتصاد
حقوقم کفاف زندگی مونمیده دختره دم بخت دارم ۲میلیون ودویست حقوقمه ۲میلیون اقساط میدم ۱میلیونو۸۰۰هزارتومان به بانک مسکن اقساط میدم ۲۰۰هزارتومان وام مهراقتصاد
اگه میشه بهم زمین تعلق بگیره باورکنیدبدجورنیازدارم شماره موبایلم ۰۹۳۸۴۲۳۲۸۸۲
اگه کمکم کنیددعاتون میکنم باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :