استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان در حوزه های مربوط به دامپزشکی مشکل خاصی ندارد، گفت: دامپزشکی استان در بزنگاه های مختلف در مواجه با مشکلات پیش آمده، عملکرد خوبی از خود نشان داده است.
کد خبر: ۶۶۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 18 October 2018

مجید خدابخش در دیدار مدیران دامپزشکی استان به مناسبت هفته دامپزشکی، اظهار داشت: در مباحث اخیر نیز دامپزشکی بسیار خوب عمل کرد و همکاری دامپزشکی در بحث توزیع مرغ و گوشت قرمز در جهت تنظیم بازار قابل تقدیر است.

وی به شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اشاره کرد و گفت: در این خصوص بنده نگرانی زیادی داشتم و احتمال ایجاد بحران در استان ما نیز وجود داشت، اما عملکرد مناسب مجموعه دامپزشکی استان باعث شد این بیماری به خوبی مهار و نگرانی ها رفع شود.

وی به اهمیت مدیریت حرفه ای و منسجم در ادارات اشاره کرد و افزود: در بخش مدیریتی اداره کل دامپزشکی از متخصصان این رشته استفاده شده است که در نوع خود رویه جدید و در عین حال درستی برای پیشبرد وظایف تخصصی است.

استاندار آذربایجان شرقی بر اهمیت حضور در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: گاهی خبرهای کذب و به دور از واقعیت در فضای مجازی پخش می شود که مدیران ادارات و سازمان ها باید در این فضا حضور کامل و مستمر داشته باشند و از پیشنهادها، اطلاعات و اخبار مرتبط با زمینه مسئولیت خود مطلع باشند و در صورت ایجاد شبهات، روشنگری کنند و خبرهای صحیح را به مردم انتقال دهند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از حمایت های استاندار قدردانی و گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.

امیرحسین بهداد با اشاره به اینکه تمامی کشتارگاه های استان مجهز به سیستم پیش سرد شده است، افزود: در این زمینه به عنوان استان پیشرو معرفی شدیم و اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که ما توانسته ایم با این اقدام جلوی بیماری خطرناک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو را در استان بگیریم.

وی اظهار داشت: سال گذشته در سایر استان های کشور موارد تلفات انسانی این بیماری وجود داشت اما هیچ موردی از بیماری مشترک بین انسان و دام در استان ما گزارش نشد.

برچسب ها: دامپزشکی ، استانداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار