کد خبر: ۶۷۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 21 October 2018

جلسه شورای اسلامی شهر تبریز یکشنبه ۲۹ مهر در غیاب سونیا اندیش در محل عمارت ساعت برگزار شد.

به گزارش تابناک تبریز، شکور اکبر نژاد در آغاز جلسه امروز شورای شهر تبریز گفت: باید از انسانهای شایسته برای حضور در شهرداری استفاده کنیم ، افرادی مجرب و باسواد هستند که بدون سفارش و با ازمون استخدامی وارد شهرداری شده اند.

شهین‌باهر: تیم‌های شهرداری تبریز بومی سازی شده و هزینه‌های آن به حداقل رسیده‌است ؛ باشگاه شهرداری تبریز پا در هواست و نمی‌دانیم که با این تیم‌ها چه کنیم.

 قسمتی از ورزش آذربایجان به ورزش شهرداری وابسته است ، با کم ترین حمایت در تیم ها میتوانیم در عرصه بین المللی مدال اور باشیم ؛ در ورزش قهرمانی با ریخت و پاش ها مخالف بوده ایم.

نماینده شهرداران کشور در ادامه گفت: ورزشکاران این باشگاه در ورزش هایی مانند دوچرخه سواری با کمترین حمایت در تور بین‌المللی آذربایجان مقام آوردند و این برای ورزش آذربایجان افتخار است.

تاکید شهردار: ما در ورزش شهرداری با ریخت و پاش و افراد خارجی مخالف بودیم اما امروز عملا بازیکنان بومی با کمترین حقوق افتخار آفرینی می‌کنند، اینکه در وسط فصل باید تیم‌ها را منحل کنیم ضربه بزرگی به ورزش است.

مسعودی ریحان :در درون شورا اختلافاتی وجود داشت و افرادی تلاش به حذف تیم های قهرمانی داشتند .

نیکو خصلت:وزارت ورزش متوجه شده که اصل و بنیه ورزش تربیتی است نه ورزش همگانی ؛ ورزش تربیتی اگر درست باشد خروجی اش تیم ملی خواهد بود طی سالها شهرداری بدون قانومند بودن تیمداری کرده است .هم اکنون صلاح شده است، تیم ها با پول محدودی اداره میشود .میتوان تیم ها به سمت بخش خصوصی هدایت کنیم

 

دبیری:مصوبه شورا در جهت همگرایی است نه در جهت تداخل و تقابل با شورا هیئت تطبیق نمیتواند بر خلاف هیئت حل اختلاف نظری بدهد.
رئیس شورای شهرستان تبریز: تفریغ بودجه موضوع پیچیده ای برای شورا نیست ،تفریغ بودجه همان عملکرد است ،وظیفه شورا ،نظارت بر عملکرد است .

تقی پور: خطاب به بهشتی باید اعتبارات را شفاف و دقیق بگویید که عملکرد شما چه مقدار عمرانی وچه مقدا ر ش جاری است شورا باید واقعیت را بداند تا بتواند برای لایحه تفریغ بودجه رای بدهد.

بهشتی: اخرین مصوب سازمانها از نظر مالی مستقل اند ولی از نظر اداری مستقل نیستند .

قلی زاده: عجیب است که بودجه راتصویب کردیم ولی نمیدانیم تفریغ بودجه کجا و چگونه خرج شده است ،این یعنی شورای شهر را به صفر ضرب کرده ایم.

کریم صادق زاده :میزان بدهی در سال 96 مشخص است باید به شفاف سازی توجه شود ، 95درصد بدهی ها مربوط به دوره قبل است .
شهرداری تبریز تا کی از جیب مردم جرایم و بهره بانکی را پرداخت میکند.

بابایی اقدم :شهرداری خیریه نیست، وقتی در این شرایط اقتصادی ،شهرداری به مردم خدمات ارائه میدهد بزرگترین نهاد خیریه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار