سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۰ میلیارد دلار ارز حاصل از افزایش صادرات به تولید داخل اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۶۷۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 21 October 2018

رضا رحمانی در مراسم بیست و دومین سالروز روز ملی صادرات در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، اظهارکرد: در جریان همه مشکلات قرار دارم و وظیفه اصلی من پیگیری و حل این مشکلات است.

وی افزود: در دوره مسئولیت جدیدم به رئیس‌جمهوری قول‌هایی دادم تا مایحتاج عمومی مردم را تامین کنم و این کالاها به وفور در بازار وجود داشته باشد و از سوی دیگر نیز زنجیره تولید تا صادرات را اصلاح کنم. البته در نوسانات ارزی همه از مشکلاتشان صحبت کردند که یا به صورت طبیعی ایجاد شده یا تصمیمات اشتباه باعث آن شده است اما در این میان فرصت‌هایی نیز به وجود آمده که باید از آن‌ استفاده کنیم. به عنوان مثال درصددیم تا در پی افزایش صادرات، ۱۰ میلیارد دلار ارز حاصل از آن را به تولید داخل اختصاص دهیم.

رحمانی گفت: همین قانون بهبود فضای کسب و کار که در مجلس نوشتیم به گونه‌ای بود که فکر می‌کردیم تحولی بزرگ به وجود می‌آورد و هم اکنون نیز این قانون مترقی است و در صددیم از آن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: قول می‌دهم که در دوره مسئولیت جدیدم تمام انتصابات بر محور جوانان و جوان‌گرایی باشد که البته از با تجربه‌ها هم استفاه می‌کنیم. همچنین اتاق‌های فکر مختلفی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت تشکیل می‌دهیم و هر تصمیمی که بخواهد اتخاذ شود پس از عبور از اتاق فکر و با کمترین آسیب خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار