استاندار خبر داد:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق آخرین اطلاعات موجود استان آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در سطح کشور قرارگرفته است.
کد خبر: ۶۷۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 21 October 2018

به گزارش تابناک تبریز، مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح آخرین وضعیت استان در جذب تسهیلات اشتغال گفت: آذربايجان شرقى در طرح اعطاى تسهيلات اشتغال فراگير كه شامل واحدهاى صنعتى ، توليدى،كشاورزى و خدماتى در تمام مناطق جغرافياى استان اعم از مناطق شهرى و روستايى و شهرک‌های صنعتى می‌شود توانسته است با تصويب ١٩٦ طرح توليدى اشتغال‌زا به مبلغ بيش از ٤ هزار ميليارد ريال رتبه اول كشورى را در اين طرح كسب كند.

وی با تأکید بر توجه به اجرای دقیق برنامه اشتغال فراگیر در سطح استان گفت: برنامه اشتغال فراگیر متمرکز بر توانمندسازی بنیه اقتصادی کشور از منظر تولید و بازار کار است که باقدرت در استان در حال اجرا است.

خدابخش اظهار کرد: سیاست‌های ملاحظاتى و طرح‌های اشتغال‌زای دستگاه‌های اجرايى و نهادهاى حمايتى و عمومى غیردولتی همسو با توسعه اقتصادی است که همه خود را موظف به اجرای دقیق این سیاست‌ها می‌دانیم و در همین راستا در استان آذربايجان شرقى پس از ابلاغ آیین‌نامه‌های مربوطه به هركدام از طرح‌های اشتغال‌زا اقدام‌های عملياتى و کارگروه‌های ویژه‌ای تشكيل و با تمام توان در جهت پيشبرد اهداف آن‌ها اقدام شد.

وى خاطرنشان كرد: اميدواريم به همت كارآفرينان و بخش خصوصى توانمند اين استان و استمرار همكارى بانك هاى عامل در اين طرح‌ها شاهد استمرار اين جايگاه تا اتمام نهايى طرح باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار