تیم کاله مازندران در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور فردا چهارشنبه میهمان تیم شهرداری تبریز است.
کد خبر: ۶۷۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 23 October 2018

خبرگزاری صداوسیمای مازندران ، شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در حالی از ساعت 16 فردا چهارشنبه به مصاف میزبان تبریزی خود می روند که تیم شهرداری در هفته نخست با قرعه استراحت مواجه شده بود.

تنها نماینده مازندران در هفته نخست این مسابقات چهارشنبه هفته گذشته در آمل میزبان تیم پیام مشهد بود و در نهایت موفق به شکست 3 بر یک میهمان خود شد و در جمع تیم های پیروز هفته قرار داد.

تنها نماینده مازندران در هفته نخست این مسابقات چهارشنبه هفته گذشته در آمل میزبان تیم پیام مشهد بود و موفق به شکست 3 بر یک میهمان خود شده بود.

در همین حال سر مربی تیم والیبال کاله مازندران در آستانه بازی حساس تیمش برابر شهرداری تبریز گفت : تیمش در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی عصر چهارشنبه به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود که هیچ شناختی از توانایی بازیکنان این تیم ندارد.

بهروز عطایی افزود : تیم شهرداری تبریز در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر با قرعه استراحت مواجه شد و هنوز ترکیب و بازیکنان امسال این تیم نامشخص است.

وی گفت : باید بپذیریم که همیشه بازی های هفته های آغازین لیگ سختی های خاص خودش را دارد و بازی دو تیم کاله مازندران و شهرداری تبریز هم مستثنی نخواهد بود.

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه هر چند اطلاعات خوبی از وضعیت تیم شهردای تبریز نداریم افزود : ما در هر بازی هدف کاملا مشخصی داریم و آن هم پیروزی برابر حریفان و ارائه بازی تماشاگر پسند است که در زمین مسابقه به آن تحقق این دو هدف هستیم.

عطایی اظهار اميدواري کرد که در بازی روز چهارشنبه برابر شهرداری پیروزمیدان باشیم ، هرچند می دانم بازی سختی خواهد بود، اما ما تلاش خودمان را خواهیم کرد.

وی گفت : تیم ما ترکیب جوانی دراین فصل دارد ودرعین حال بسیار با انگیزه هستند و این وضعیت کمک زیادی به کسب نتیجه خواهد کرد، هرچند اعتقاد داریم که باید جوان ترها هوشیارتر و درخدمت کار تیمی باشند تا موفقیت حاصل شود.

در فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران 13 تیم پیکان ، کاله مازندران ، سایپا تهران ، شهرداری ارومیه ، شهرداری تبریز ، خاتم اردکان ، شهرداری گنبد ، شهرداری ورامین ، فولاد سیرجان ایرانیان ، درنا ارومیه ، پیام مشهد ، عقاب نهاجا و شهروند اراک حضور دارند.

تیم ها در این فصل از رقابت ها در یک گروه 13 تیمی به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می روند و 8 تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.

تیم کاله مازندران با کسب دو مقام قهرمانی ، یک دومی و چهار عنوان سومی در این رقابت ها به عنوان دومین تیم افتخارآفرین لیگ برتر والیبال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار