فرماندار میانه:
فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه مشارکت اهالی می تواند سبب تسریع حل نیازمندی های روستاها شود، گفت: با وجود اینکه دولت وظیفه خدمات رسانی به روستاها را به عهده دارد ولی شاهد مشارکت جشمگیر اهالی با دولت در آبادانی روستاهای شهرستان مانند ساخت مسجد، آبرسانی و راهسازی هستیم.
کد خبر: ۶۷۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 01 November 2018

محمدرضا مشایخی در جمع اهالی روستای بالوجه بخش کندوان که در حاشیه بازدید از پروژه احداث راه و طرح هادی این روستا و در جمع اهالی، بخشدار کندوان، اعضای شورا و دهیار این روستا انجام پذیرفت، با تاکید بر تعمیم مشارکت های عمومی در زمینه رفع دیگر نیازهای روستاها، نقش پیشکسوتان و ریش سفیدان روستاها را مهم خواند.

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی شهرستان میانه مکلف به اتمام پروژه احداث راه روستای بالوجه و چندین روستا با شرایط مشابه دیگر در اسرع وقت در سطح شهرستان شده است، گفت: هدف از انجام چنین پروژه هایی، تسهیل امور روستاییان است چراکه بر این باوریم تامین امکانات روستاها به عنوان سنگر تولید کشاورزی - روستائی، باید در اولویت کارها باشد و بر همین اساس علاوه بر آب شرب، گازرسانی و برق رسانی، با پیگیری های در صدد ارائه خدمات دیگر به روستانشینان شهرستان هستیم.

فرماندار ویژه میانه، خدمت دهی دولت به روستاها را برکت انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان نموده، ادامه داد: باید بر تثبیت و حتی افزایش جمعیت روستایی همت ویژه و جدی داشته باشیم و این امر جز در وادی عمل توسط خدمتگذاران نظام و با تامین امکانات و نیازهای روستانشینان در جهت فراهم نمودن زندگیمطلوب و آسان میسر نخواهد شد.

مشایخی همچنین با بیان اینکه راه 20 روستا در بخشهای چهارگانه شهرستان میانه احداث شده است، گفت: اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری تامین شده و انجام آن با محوریت اداره راهداری و راه و شهرسازی شهرستان انجام می پذیرد؛ همچنین آسفالت این روستاها در کنار احداث راههای جدید روستایی دیگر، در برنامه آینده شهرستان قرار دارد.

فرماندار میانه از اداره راه و شهرسازی شهرستان، پیمانکار پروژه، ناظرین و دست اندرکاران احداث راههای روستایی که با وجود محدودیت ها با جدیت به انجام کار می پردازند قدردانی کرد.

بازدید از ساختمان نیمه کاره کلینیک درمانی شهر ترک، از دیگر برنامه های فرماندار بود.که تسریع در عملیات ساخت آن را از مسئولین مربوطه خواستار شد.

گفتنی است پروژه احداث راه روستای بالوجه به طول بیش از 7 کیلومتر با اعتبار 7 میلیارد و 300 میلیون ریالی از محل اعتبارات ملی در حال احداث است که تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود در صورت مساعد بودن شرایط جوی، خردادماه سال آتی به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :