به دنبال دستور شهردار تبریز صورت گرفت:
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز از آغاز عملیات زیرسازی مسیر دسترسی از پارک ائل داغی به طرف ایستگاه دوم تله کابین خبر داد
کد خبر: ۶۷۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 01 November 2018

شمس الله فیروزیان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی راه دسترسی بین ایستگاه دوم تله کابین و پارک ائل داغی تفرجگاه عینالی در راستای تسهیل تردد شهروندان و گردشگران به ارتفاعات این تفرجگاه خبر داد.

فیروزیان با اشاره به بازدید مهندس ایرج شهین باهر شهردار تبریز و دستور وی برای تسریع در اجرای این پروژه گفت: راه دسترسی ایستگاه دوم تله کابین به پارک ائل داغی از داخل طرح جنگلکاری ۲۰۰ هکتاری و طبیعت بکر و زیبای عینالی می گذرد.

وی افزود: با اتمام عملیات بهسازی، علاوه بر توسعه گردشگری این منطقه، امکان تردد و گردش برای شهروندان عزیز که به دلیل نداشتن استطاعت بدنی کافی نمی توانند از زیبایی های این منطقه بهره مند شوند نیز تسهیل می شود.

فیروزیان تصریح کرد: طول مسیر۵۶۵۰ متر و عرض آن ۸ متر می باشد که با خاکریزی به حجم۶۷۸۰ مترمکعب و کمپکت آن، یک و نیم کیلومتر از مسیر توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز در پایان اظهار داشت: در حال حاضر ۲ کیلومتر از مسیر یاد شده برای بیس و آسفالت ریزی اساسی آماده شده است و به زودی شاهد آسفالت ریزی در این مسیر خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار