با وجود امیدواری سرمربی تیم ملی ایران برای برگزاری بازی‌های تیم ملی ایران در خارج از تهران، بازهم تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف حریفان خود می‌رود.
کد خبر: ۶۷۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 04 November 2018
کارلوس کی‌روش چندی پیش اظهار کرده بود که تیم ملی ایران متعلق به تمام کشور ایران است و آمادگی داریم که در سایر شهرهای ایران به مصاف حریفان خود برویم.

بعد از این سخنان سرمربی تیم ملی، ماکار آقاجانیان دستیار کی‌روش به تبریز سفر کرده و شرایط میزبانی این شهر را بررسی کرد و در نهایت ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و هتل‌های موجود در این شهر برای میزبانی تیم ملی ایران تائید شدند.

در این راستا تبریز و مشهد برای میزبانی تیم ملی ایران در بازی مقابل با ترینیداد و توباگو اعلام آمادگی کردند که شانس تبریز بیشتر به نظر می‌رسید.

اما امروز سایت فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرد: دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو روز پنچشنبه 24 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران تا کنون  8 بازی در تبریز برگزار کرده که 4 بازی دوستانه برابر تیم‌های قطر، کنیا، کویت و آذربایجان بوده و 2 بازی در جام ال جی برابر تیم‌های مراکش و پاراگوئه انجام داده است و 2 بازی رسمی تیم ملی ایران در تبریز در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 در مصاف با تیم‌های تاجیکستان و گوام بوده است.

انتهای پیام/30/60017/س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :