رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سهمیه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای ایران ۳+۱ شد که خبر بسیار خوبی است.
کد خبر: ۶۷۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 09 November 2018

به گزارش تابناک تبریز، مهدی تاج با اشاره به کار صورت گرفته در ورزشگاه آزادی گفت: بعد از بازی با السد ما نگران بودیم نتوانیم استادیوم را آماده کنیم اما با جلسه هماهنگی که وزیر ورزش و جوانان گذاشت روند کارها تسریع شد و به خوبی پیش رفت.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تمام موارد درخواستی AFC از جمله بازسازی کامل VVIP و VIP انجام شد. رنگ آمیزی ورزشگاه، درب ورودی و گیت‌های ورودی کاملا نوسازی شد. قبلا هر 10 ثانیه یک نفر از گیت رد می‌شد اما الان هر ثانیه دو نفر از گیت عبور می‌کنند که اتفاق بسیار مهمی است که 20 سال منتظرش بودیم.

وی افزود: وضعیت صوت و نور ورزشگاه هم بهبود بسیار خوبی پیدا کرده و صدا و سیما هم با 20 دوربین بازی را پوشش خواهد داد. سکو هم تدارک دیده شده که برای مراسم قهرمانی نیازی نیست کسی وارد چمن شود.بازیکنان برای جشن قهرمانی از یک ورودی وارد و از خروجی مشخص خارج می‌شوند که امیدواریم قهرمان نماینده ایران باشد. همچنین اتاق داورها، رختکن‌ها و جایگاه گزارشگران صدا و سیما تغیرات مثبتی داشته است.

تاج ادامه داد: امسال برای فوتبال ما سال رکورد بود. علاوه بر اینکه امیدواریم فردا قهرمان شویم، سهمیه مسابقات باشگاه‌های آسیا برای ایران 3+1 شد که خبر بسیار خوبی است. فوتبال ساحلی ما شرایط بسیار خوبی دارد و امیدواریم امروز با پیروزی بر مصر به فینال مسابقات جام بین قاره‌ای برسیم. برزیل البته حریف سختی است ولی نا امید نیستیم و اختلاف‌مان در این سال‌ها با برزیل کمتر شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: امروز همچنین آغاز عملیات ساختمانی فدراسیون فوتبال است که زمینش را وزارت ورزش در اختیار ما قرار داد و فکر می‌کنیم تا 2 سال دیگر به اتمام برسد. تا کنون 500 هزار دلار از فیفا برای این ساختمان گرفته‌ایم و امروز به دست شیخ سلمان کلنگ این مجموعه به زمین می‌خورد.

بیشتر بخوانید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار