از شخص رئیس جمهوری تشکر می کنم که پای قول‌اش ایستاد
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا از حضور بانوان در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی تشکر و ستایش کرد.
کد خبر: ۶۷۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 11 November 2018

دیدار فینال لیگ قهرمانان در که در بازی برگشت با میزبانی پرسپولیس برگزار شد با حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی همراه شد.

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با انتشار خبری حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه را به فال نیک گرفت و در ادامه از زبان اینفانتینو به ایرانی تبریک گفت.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا گفت: امروز یک روز تاریخی و جشن بزرگ برای فوتبال به حساب می آید.خوشحال شدم که شخصا شاهد این هستم که برای اولین بار در 40 سال اخیر، طرفداران فوتبال زن ایرانی مجاز به حضور در مسابقات رسمی شدند.

وی افزود: واقعیت این است که تعداد زیادی از هواداران بانو در فینال در ورزشگاه حاضر شدند و تیم خود پرسپولیس را حمایت کردند و این یک فرصت بسیار ویژه به شمار می رود.

رئیس فیفا اظهار داشت: من می خواهم از مقامات ایرانی و به ویژه رییس جمهور روحانی قدردانی کنم زیرا آنها به دنبال گفتگوهایی که در سفر قبلی انجام شد، پای حرف خود ماندند و به وعده خود عمل کردند.البته این اولین قدم مهم در یک مسیر درست بود که من اطمینان دارم که از طریق گفت و گوی مداوم پیشرفت بیشتری در آینده نزدیک به دست خواهد آمد.

اینفانتینو در پایان تاکید کرد: همچنین می خواهم تشکر کنم از نقش کلیدی AFC و فدراسیون فوتبال ایران و شخص بن سلمان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل ایجاد امکان حضورم در تهران و ورزشگاه آزادی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار