با عدم پذیرش پیشنهاد استانداری از سوی چیت چیان؛
با خداحافظی خدابخش از سمت استانداری آذربایجان شرقی و عدم پذیرش این سمت توسط چیت چیان؛ حال مزدوم در انتظار معرفی استاندار از سوی وزارت کشور هستند.
کد خبر: ۶۷۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 14 November 2018
منادی نقش اول قسمت سوم سریال تعویض استاندار در آذربایجان شرقی در دولت روحانی؟!
به گزارش تابناک تبریز، پس از اعلام خبر عدم پذیرش منصب استانداری آذربایجان شرقی از سوی چیت جیان و بر اساس گزارش تابناک تبریزدو گزینه بومی برای تصدی والی‌گری استان ؛ حال به نظر میرسد علیرضا منادی، به دلیل پیشنه مدیریتی خوب در سطح استانی و کشوری، مناسب ترین گزینه وزارت کشور و مجمع نمایندگان استان برای معرفی برای سمت والی گری استان آذربایجان شرقی در مقطع زمانی فعلی باشد.

با توجه به خداحافظی امروز مجید خدابخش از استانداری آذربایجان‌شرقی رسماً از امروز آذربایجان‌شرقی بار دیگر به استان بدون استاندار تبدیل شد و مردم در انتظار معرفی هرچه سریع تر جایگزین خدابخش از سوی وزارت کشور هستند.

شنیده های خبرنگار تابناک تبریز حکایت دارد منادی خود نیز به پذیرش این سمت رغبت چندانی ندارد و این موضوع که سبب بی رغبتی نخبگان به پذیرش والی گری استان شده کمی نگران کننده بوده و بیشک وزارت کشور و مجمع نمایندگان استان میتواند با رفع موانع این بی رغبتی، کارگشای وضعیت بلاتکلیف استان باشد، چراکه وی فردی آشنا به مشکلات و مزایای ابعاد مختلف استان، پرانرژی؛ با تجربه و شناخته شده در کشور است و این انتخاب برای استان منشا خیرات زیادی خواهد بود.

اکنون باید در انتظار جلسه عصر امروز مجمع نمایندگان استان و تصمیم وزارت کشور بود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
سلام، حالا که دکتر منادی رغبتی برای استانداری آذربایجان شرقی ندارد بهتر است از افراد باانگیزه برای توسعه استان بهره برد. جناب منادی هم بروند دنبال کار مورد علاقه خودشان
لطفا منتشر نمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار