رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: تمام گزینه‌های نمایندگان آذربایجان‌شرقی روز یکشنبه بررسی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 15 November 2018

به گزارش تابناک تبریز، محمد وحدتی‌هلان امروز اظهار کرد: شب چهارشنبه، ۲۳ آبان ماه، نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی جلسه‌ای در خصوص آخرین وضعیت تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی داشتند.

وی افزود: از جمله نتایج جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی این بود که همه نمایندگان استان، گزینه‌های مد نظر خود را در جلسه روز یکشنبه مجمع نمایندگان مطرح کنند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در جلسه دیگر قرار بر بررسی و آنالیز افراد معرفی شده از طرف نمایندگان مجلس برای تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی هستیم، گفت: تمام افراد در جلسه ساعت ۱۲ روز یکشنبه، ۲۷ آبان ماه مورد بررسی قرار گرفته و نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمی‌توان از شخصی نام برد، چراکه تمام گزینه‌های مد نظر نمایندگان استان به صورت کامل و دقیق بررسی و سپس با اتفاق نظر فرد منتخب به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه آقای چیت‌چیان از جمله گزینه‌های مدنظر بود که دیگر منتفی شده است، یادآور شد: آقای چیت‌چیان درخواست وزارت کشور را نپذیرفت و دیگر به عنوان گزینه مدنظر جهت تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی مطرح نیست.

وی اضافه کرد: البته برخی صحبت‌ها مبنی بر امضا گرفتن افرادی از نمایندگان جهت تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز وجود داشت که منتفی شده است و همه گزینه‌ها در روز یکشنبه مجمع نمایندگان استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چیزی به عنوان امضا گرفتن افرادی از نمایندگان منتفی است.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار