نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اعتماد مردم به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف درمانی، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و همچنین نظامی نشان میدهد سپاه در روح مردم است.
کد خبر: ۶۸۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 15 November 2018

 به گزارش تابناک تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خدمات سپاه برای تحقق مطالبات مردم در حوزه های مختلف بسیار ارزشمند است، گفت: به عنوان مثال بیمارستان های سپاه در ارائه خدمات پزشکی و درمانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که این مهم در بیمارستان شهید محلاتی تبریز کاملاً مشهود است.

امام جمعه تبریز افزود: اعتماد مردم به کادر درمانی مجرب و متخصص بیمارستان سپاه در تبریز و تجهیزات پیشرفته این بیمارستان خدمات بخش بهداشت و سلامت این نیرو را متمایز کرده است.

وی با اشاره به اینکه در مناطق زلزله زده کرمانشاه هم خدمات درمانی این بیمارستان بسیار قابل توجه بود، ادامه داد: سطح خدمات بخش های عمومی و تخصصی بیمارستان سپاه در تبریز در مواقع ضرورت و بحران و همچنین شرایط عادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه مردم سپاه را یک نیروی صرف نظامی نمی دانند، تصریح کرد: نیروی مردمی سپاه برای تحقق مطالبات مردمی در حوزه های مختلف اقدامات ارزشمندی انجام میدهد که ثمرات ماندگاری به دنبال داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اعتماد مردم به سپاه را سرمایه ای ارزشمندی خواند که باعث رشد و تعالی این نیروی پرتوان و قدرتمند در عرصه مختلف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار