اعزازی اعلام کرد که با تمام توان از منادی حمایت میکند و جز 14 نفر از نماینده مجمع نمایندگان استان است که طی نامه ای به وزارت کشور حمایت خود را از آقای منادی اعلام کرده اند.
کد خبر: ۶۸۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ 15 November 2018
حمایت حداکثری نمایندگان از استاندار شدن منادی به روایت اعزازی
 اعزازی نماینده مردم بناب در گفتگو با تابناک تبریز در خصوص مطلبی که از قول وی در یکی از رسانه ها در خصوص عدم پذیرش منادی برای گزینه ی والی گری توسط وزارت کشور منتشر شده، توصیح داد که روال اینست که نماینده ها گزینه های مورد نظر خود را جهت معرفی استاندار به وزارت کشور اعلام میکنند و وزارت کشور نیز گزینه ها را مورد بررسی قرار میدهند.


وی اعلام کرد که با تمام توان از منادی حمایت میکند و جز  14 نفر از نماینده مجمع نمایندگان استان است که طی نامه ای به وزارت کشور حمایت خود را از آقای منادی اعلام کرده اند.


وی همچنین در خصوص ادعای طرح شده بیمقدار در نشست خبریش در خصوص امضا نمودن نامه حمایت نماینده ها تحت فشار یا رودربایستی را تکذیب کرد و چنین امری را شبیه شوخی قلمداد نموده و منادی را همچنان جزئ اصلی ترین گزینه ها معرفی و اذعان کرد اگر گزینه های دیگری هم باشد طی جلسه مجمع نمایندگان به بررسی آنها خواهند پرداخت.

به گزارش تابناک‌تبریز؛حال باید منتظر ماند و دید مجمع نمایندگان و وزارت کشور با وجود حمایت قاطع 14 نفر از نمایندگان استان از منادی، چه تصمیمی را درباره والیگری استان آذربایجان شرقی اتخاذ خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
زهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
خوبه لابی ها ظاهرا به بار نشسته
بعنوان نماینده بخشی از این استان برای مردم روشن بفرمایید نحوه رای آوری آقای منادی را و اینکه چه عملی باعث شد این آرا باطل اعلام و نامزد دیگر وارد مجلس شود ، و چه تضمینی است در وال گری هم همان اعمال از وی سر نزند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :