رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه شرایط درونی حکومت آل‌سعود نشان از نزدیکی فروپاشی آل‌سعود است، گفت: روز فروپاشی ائتلاف سعودی، آمریکایی و صهیونیستی علیه ملت مظلوم یمن نزدیک است.
کد خبر: ۶۸۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 18 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله محسن اراکی ظهر امروز در تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه در محکومیت جنایت‌های متجاوزان در حق ملت یمن که در مدرسه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: دنیا در شرایطی قرار گرفته که دشمنان در حق ملت یمن هر نوع جنایت و تجاوزی که خواسته را به‌راحتی انجام می‌دهند.

وی افزود: جنایت‌های آل سعود در یمن با مباشرت و تحرکات آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی دیگر از کشورهای فرومایه منطقه‌ای صورت می‌گیرد، همچنین جنایت‌های صورت گرفته در یمن در تاریخ بشریت نظیر نداشته و امروز مردم یمن را از ابتدایی‌ترین امکانات زندگی از غذا، آب، دارو و دیگر امکانات اولیه زندگی محروم کرده‌اند.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: امروز در کنار محاصره وحشیانه مردم یمن هر روز بمب‌های ویرانگر بر سر این ملت مظلوم ریخته می‌شود، تجمع امروز فیضیه برای بیداری وجدان‌های خفته جهانی است، یمن ملتی بوده که در طول تاریخ به سرزمینی تجاوز نکرده و همواره ملتی صلح‌دوست بوده است.

آیت‌الله اراکی با اشاره به ریشه‌های تاریخی دشمنی یهودیت با ملت یمن تأکید کرد: سرزمین یمن کشوری بوده که از آغاز با شکست صهیونیست‌ها از صدر اسلام عجین بوده و از همان زمان دشمنی ویژه‌ای توسط صهیونیست‌ها با این سرزمین آغازشده است. ملت ایران با ملت یمن همدردی کرده و جان، مال و خون مردم یمن را مانند خون و جان خود دانسته و با تمام توان و امکان از مقاومت از آن‌ها حمایت کرده و خود را در رنج‌های بی‌شمار شما شریک می‌داند.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب آل‌سعود را جرثومه فساد دانست و تصریح کرد: حکومت آل‌سعود جرثومه فسادی بوده که از زمان شکل‌گیری منشأ ایجاد تفرقه، توطئه، مبارزه با تمام ارزش‌های دینی و تشکیک در تمام مقدسات و عقاید دینی شده است.

آیت‌الله اراکی عنوان کرد: آل‌سعود رژیمی بوده که از زمان شکل‌گیری کشورهای منطقه از توطئه‌های آن‌ها همواره رنج و خسارت‌دیده است، طبق وعده‌های قطعی الهی به‌زودی و در فاصله نزدیکی حکومت آل‌سعود از درون خواهد پاشید، شرایط درونی حکومت آل سعود نشان از نزدیکی فروپاشی آل سعود است. امروز علیه آل‌سعود وحدت رویه جهانی شکل‌گرفته و ملت‌های آزادی‌خواه دشمن این جرثومه فساد هستند.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب با تأکید بر نزدیک بودن زمان فروپاشی آل سعود تأکید کرد: حقیقت این بوده که سنت عهد الهی علیه آل سعود فرارسیده و به‌زودی تمام جهانیان با چهره جنایت‌کار و دست خون‌آلود این جرثومه فساد آشنا می‌شوند، وجدان بشری به‌زودی علیه جنایت‌های آل سعود متحد خواهد شد. امروز آل سعود منزوی‌ترین حکومت در سطح بین‌الملل است درحالی‌که چند سال قبل این حکومت ادعای رهبری جهان اسلام را داشت، روز فروپاشی ائتلاف سعودی، آمریکایی و صهیونیستی علیه ملت مظلوم یمن نزدیک است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها و جوان‌های انقلابی باید جبهه مشترکی در برابر جنایت‌های آل سعود تشکیل داده و جهانیان را با مظلومیت مردم یمن آشنا کنند، امروز باید بسترهای کمک‌های انسانی به ملت در محاصره یمن صورت بگیرد، باید کمک‌های اقتصادی و تسلیحاتی به مردم یمن از تمام دنیا برای نجات از محاصره وحشیانه اقتصادی و دارویی علنی شود. ملت ایران و حوزه‌های علمیه با تمام نیرو و توان از مقاومت مقدس ملت یمن پشتیبانی و حمایت می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار