سردار فدوی:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که در آستانه 40 سالگی انقلاب، نظام اسلامی را شکست دهد، گفت: این خیالی باطل است که دشمن آن را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۶۸۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸ 19 November 2018

به گزارش تابناک قم، سردار علی فدوی امشب در مراسم یادواره شهید زین الدین و 6 هزار شهید استان قم که در مجتمع بزرگ فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، از اتحاد شیطانی دشمنان در مردادماه یاد کرد و گفت: در طول این سال‌ها به هر میزانی که آمریکا تلاش کرد تا کشورهای مختلف را مقابل ایران اسلامی قرار دهد نتوانست و در ایام مردادماه با وجود فراهم آمدن بستر نارضایتی عمومی مردم به کف خیابان ها نیامدند.

وی اضافه کرد: برای 100 شهر ایران برنامه‌‌ریزی کردند تا مهره‌های خاص خود را به خیابان بکشانند درحالی‌که گرانی‌ها و بی‌تدبیری‌ها نیز بهانه مناسبی برای حضور مردم در صحنه بود اما مردم راه خود را از منافقان جدا کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن کریم تحقق وعده‌های الهی در کمک به مجاهدان حتمی است، عنوان کرد: قدرت انقلاب اسلامی هر روزه افزایش یافته است و اکنون آمریکایی‌ها نیز اذعان دارند که انقلاب اسلامی دیگر در موضع دفاع و بازدارندگی نیست بلکه این انقلاب در موضعی است که آمریکا و همه کشورهایی که در کنار این شیطان هستند باید به دنبال توان بازدارندگی باشند.

وی خاطرنشان کرد: برخی روزهای نخست انقلاب و جنگ تحمیلی را مشاهده نکردند بلکه سال‌ها بعد از جنگ به دنیا آمده‌اند اما بر عهد و پیمان با شهدا ماندند و در سوریه نیز برای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کردند و دشمن را شکست دادند.

فدوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف توانسته به پیشرفت‌های بسیاری برسد، تصریح کرد: ملت همچنان بر آرمان‌های خود پایبند است و این روند نیز ادامه می‌یابد تا پرچم به دست صاحب اصلی آن برسد.

وی با تاکید بر اینکه هر روز روش مبارزه دشمن با ایران متفاوت‌تر می‌شود، عنوان کرد: دشمنان بارها اذعان داشته‌اند که در جنگ نظامی نمی‌توانند مقابل ایران اسلامی ایستادگی کنند به همین علت جنگ خود را به کشورهای نزدیک به ایران کشانده اما بازهم شکست خورده‌اند.

فدوی ادامه داد: اکنون همان ائتلافی که در جنگ تحمیلی مقابل ایران بود جنگ جدیدی را در یمن دنبال کرده است اما مردم یمن دلداده اسلام و انقلاب اسلامی هستند و با توجه به اینکه روحیه پاسداری از انقلاب اسلامی نیز به یمنی‌ها رسیده بازهم دشمن درحال شکست خوردن است.

فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه افزود: دشمنان به ناتوانی خود مقابل نظام اسلامی در عرصه نظامی اذعان داشته‌اند به همین علت کار را به عرصه‌های غیر نظامی رسانده‌اند درحالی‌که آن‌ها نمی‌دانند مردمی که در مسیر انقلاب از جان خود گذشتند، در عرصه‌های دیگر نیز از این انقلاب دست نخواهند کشید.

وی تصریح کرد: امیدهای کنونی دشمن همانند فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها نیز هیچ تاثیری به دنبال نخواهد داشت و مردم و متخصصان نیز با رفع کمبودهایی که در نقاط قوت انقلاب اسلامی در برخی از عرصه‌ها همانند اقتصادی وجود دارد، دشمن را پشیمان خواهند کرد.

فدوی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که در آستانه 40 سالگی انقلاب، نظام اسلامی را شکست دهد، عنوان کرد: این یک خیال باطل است که دشمن آن را به گور خواهد برد.

وی با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در آیات و روایات دینی عنوان کرد:‌ شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز همانند شهدای کربلا در مسیر الهی گام برداشتند و توانستند به جایگاه والایی برسند به همین علت نسل‌های مختلف می‌توانند به آن‌ها توسل یافته و به سمت حضرت حق هدایت شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار