نماینده مردم شبستر در مجلس:
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: از دولت می‌خواهم از شاهزدگی دست بردارد، صد در صد اعتبارات سفر استانی آقای رئیس جمهور در تبریز 2018 حتی یک ریال هم تخصیص پیدا نکرده است.
کد خبر: ۶۸۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 20 November 2018

به گزارش تابناک تبریز، معصومه آقاپورعلیشاهی در نشست علنی امروز در نطق میان دستور خود با تبریک آغاز هفته بسیج و وحدت و سپاسگزاری از نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: حضرت محمد ( ص ) می فرماید وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است؛ حجت الاسلام آل هاشم نمونه بارز اخلاق و مایه تحکیم وحدت و آحاد مردم و نشان دادن نقش زنان است که نمونه عملی آن را در روز جمعه در نماز جمعه تبریز شاهد بودیم.

نمایندگان مجلس دولت جوان، جسور، ریسک پذیر و شایسته سالار که نقش زنان در آن پررنگ باشد می‌خواهند

آقاپورعلیشاهی با تاکید بر اینکه دولت محافظه کار و دست به عصا نمی‌تواند از این مارپیچ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی عبور کند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس دولت جوان، جسور، ریسک‌پذیر و شایسته سالار که نقش زنان در آن پررنگ باشد می‌خواهند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: اینکه به مردم بگوییم سه نفر مفسد اقتصادی اعدام شده اند در باور مردم در این مورد که نظام اداری فساد سیستمی دارد تغییری ایجاد نمی کند.

وی ادامه داد: اما اگر بگوییم تمام نهادهای غیراقتصادی از حوزه اقتصادی خارج می شوند یک تصمیم صریح، بزرگ و باور پذیر است و افق ایجاد می کند یعنی مردم باور می کنند قرار است زمینه های فساد کم شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه در بورس زمانی که 50 درصد سرمایه های اغلب شرکت ها توسط نهادها اداره بورس در واقع غیرمستقیم توسط این نهادها مدیریت می شود، گفت: رکود امروز به دلیل کمبود نقدینگی مواد اولیه و تقاضا نیست بلکه به دلیل این است که ما افق اقتصادی، مدیریت مالی، زیرساخت لازم و اطلاعات برای پرداخت یارانه‌ها و حامل‌های انرژی نداریم.

دولت دستور دو سال تنفس به مالیات‌های معوق بنگاه‌های اقتصادی 93 تا 96 را صادر کند

وی یادآور شد: از دولت تقاضا دارم دستور دو سال تنفس به مالیات‌های معوق بنگاه‌های اقتصادی 93 تا 96 را صادر کند زیرا هزینه‌های بیکاری و ورشکستی بیشتر است؛ نیاز است سهم کارفرمای بنگاه‌ها در سازمان تامین اجتماعی به مدت 50 درصد کاهش یابد؛ تنها راه اقتصاد ایران اقتصاد کشاورزی، گردشگری و دانش بنیان است و زنان می‌توانند نقش محوریت داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از دولت می خواهم از شاهزدگی دست بردارد، صد در صد اعتبارات سفر استانی آقای رییس جمهور در تبریز 2018 حتی یک ریال هم تخصیص پیدا نکرده، برای طرح های استانی و احیای دریاچه ارومیه و 200 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اراضی کشاورزی به زودی محقق شود؛ تدریس زبان ترکی در مقطع ابتدایی در دستور کار قرار گیرد؛ آقای رییس جمهور بر اساس سخنرانی خودتان آدرس درست می دهیم اعتبارات استانی را افزایش و اعتبارات خاص تامین فرسودگی صنایع مادر در دستور کار قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :