ماشین سازی 0 - پرسپولیس 1
چهاردهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز پیگیری شد.
کد خبر: ۶۸۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 29 November 2018

به گزارش تابناک تبریز؛ ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میزبان پرسپولیس بود  که این مسابقه با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

ترکیب ماشین‌سازی: فرناندو دخسوس، سیداحمد موسوی، محمد اهل‌شاخه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، پیمان بابایی، رضا خالقی‌فر، فرید بهزادی کریمی، مسیح زاهدی، سیدمحمد خرم‌الحسینی، احمدرضا زنده‌روح و سعید مهری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، حمیدرضا طاهرخانی (56 - سعید حسین‌پور)، علی علیپور (82 - محمدامین اسدی) و گادوین منشا.

سیدرضا مهدوی داور این بازی بود و امید عالیشاه از پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

 این دیدار جذاب با حملات زیادی روی دروازه دو تیم همراه بود که به نوعی دروازبانهای هردوتیم ستاره بازی بودند.

این دیدار میرفت که با نتیجه بدون گل به اتمام برسد که در دقیقه 3+90 سانتر امید عالیشاه روی دروازه ماشین‌سازی را شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر گل کرد و قفل دروازه ماشین‌سازی را شکست.


در دقیقه 5+9 نیز پاس در عمق منشا برای اسدی، این بازیکن را با دخسوس تک به تک کرد. اسدی توپ را وارد دروازه کرد که داور این گل را آفساید اعلام کرد.

با این تساوی، پرسپولیس با 22 امتیاز در جایگاه چهارم جدول باقی ماند و ماشین‌سازی هم با 14 امتیاز در رده دهم جدول ماندنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :