سخنگوی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی به فیلمی که در ساعات اخیر در فضای مجازی مبنی بر گرم کردن کلاس درس در روستای طاویران سفلی آذربایجان شرقی منتشر شد واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۸۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 30 November 2018

 حسین صبور در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی که در آن گرم کردن کلاس درسی با آتش هیزم وسط کلاس نشان داده می‌شود، اظهار داشت: بنا بر اظهارات ضبط کننده این کلیپ، گفتنی است که در استان آذربایجان‌شرقی روستایی به این نام وجود ندارد.

وی افزود: با تلاش مسئولان آموزش و پرورش استان خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی مدرسه و کلاس درسی بدون سیستم گرمایشی وجود ندارد و اغلب کلاسهای درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز بوده و از اوایل آبان سیستم‌های گرمایشی مدارس فعال هستند.

صبور در ارتباط با عکس دانش‌آموزان در حالی که داخل کلاس پتو بر روی خود کشیده‌اند، گفت: این عکس علاوه بر اینکه مکانش مشخص نیست مربوط به چه شهر و استانی است از اساس جای سووال داشته و بیشتر جنبه نمایشی دارد چرا که در صورت سردی کلاس چطور تعداد زیادی از دانش‌آموزان کاپشن‌های خود را بر چوب رختی روی دیوار آویزان کرده‌اند.

وی با اشاره به تاکید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مبنی بر تلاش برای آرامش خاطر دانش آموزان و اولیاء گفت: مجموعه، نهایت تلاش خود را بکار بسته و خواهد بست که دانش آموزان، اولیاء و همکاران زحمتکش دغدغه‌ای جز آموزش و پیگیری این امور در مدارس و کلاسهای درس نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :