کد خبر: ۶۸۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ 30 November 2018

 محمد تقوی در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت است ولی هرچه جلوتر می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: مقابل پارس جنوبی یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را در پیش داریم و تلاش داریم که روند خود را ادامه دهیم. بازی با پارس جنوبی جم و پرسپولیس فرقی برای ما ندارد و برای اینکه مدعی باقی بمانیم باید با دست پر از این بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: هیچ تیمی برای مساوی به میدان نمی‌رود و ما هم برای اینکه مدعی باشیم باید پیروز شویم و اگر نتوانیم در این بازی‌ها پیروز شویم نباید به قهرمانی فکر کنیم.

وی اضافه کرد: بازی دفاعی نخواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که بازی را کنترل کنیم. توانایی باز کردن دروازه هر تیمی را داریم و در بازی فردا هم برای بردن به میدان می‌رویم.

تقوی خاطرنشان کرد:‌ بازیکن ایرانی که مد نظر ما باشد و بتواند به کمک ما بیاید و بازیکن آزاد باشد را فعلا مد نظر نداریم و نیم‌فصل به دنبال گرفتن بازیکن جدید هستیم.

وی در مورد وضعیت موقت یا دائمی بودن خودش در تیم تراکتورسازی بیان کرد: وظیفه من این است که در خدمت تیم باشم و تا زمانی که هستم هر کاری بتوانم برای تیمم انجام خواهم داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در مسابقه فردا محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :