حسن نژاد:
نماینده جلفا و مرند در مجلس در تذکری شدید خطاب به رییس جمهور و دولت گفت: انتظار غیبت معاون اول رییس جمهور را در مراسم تودیع و معارفه استاندار نداشتیم.
کد خبر: ۶۸۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 02 December 2018

محمد حسن نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم حضور معاون اول رییس جمهور در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتظار داشتیم با توجه به اهمیت استان آذربایجان شرقی، بجای اینکه معاون وزیر برای حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی فرستاده شود، معاون اول رئیس جمهور در این مراسم حضور پیدا می کرد که ما این اقدام را کم لطفی نسبت به مردم آذربایجان شرقی تلقی می کنیم.

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس در ادامه با اشاره به ایجاد حس وجود تبعیض در بین مردم آذربایجان شرقی نسبت به سایر استان ها تصریح کرد: چطور می شود آب خلیج فارس و سرشاخه های کارون را منتقل می کنند ولی برای انتقال آب از سرشاخه های زاب به دریاچه ارومیه پول و اعتبار ندارند؟ چرا آب ارس به تبریز، مرند و دشت های هرزندات و یکانات نمی رسد؟ چرا قطار سریع السیر اصفهان راه اندازی می شود ( که البته اتفاق مبارکی بود ) اما قطار میانه- تبریز ۱۷ سال است که تمام نمی شود؟ چرا آزادراه شمال ساخته می شود اما آزاد راه تبریز- مرند -بازرگان ساخته نمی شود؟

وی در خصوص دو نرخه بودن دلار در تنظیم بودجه سال بعد و قانون منع بکارگیری بازنشستگان خاطر نشان کرد: از آقای نوبخت خواهش می کنیم در تنظیم بودجه دلار چند نرخی را حذف کنند تا جلوی فساد ها و رانت ها گرفته شود و همچنین در بحث منع بکار گیری بازنشستگان هر روز یک تبصره و موردی اضافه نکنند و فرصت کارکردن به جوانان هم داده شود و مسلما اگر جوانان پای کار بیایند، مملکت آباد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :