لادن طباطبایی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران به بهانه برنامه جنجالی «من و شما»، متنی را در اینستاگرام منتشر کرد و نگاهی متفاوت به این ماجرا انداخت.
کد خبر: ۶۸۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 03 December 2018

لادن طباطبایی که بیش از هفت سال است بازیگری را کنار گذاشته، در پستی اینستاگرامی، به بحث اخلاق و ادب در نقد پرداخته است.

این بازیگر در حاشیه کاریکاتوری که به اشتراک گذاشته است، نوشته: «شهریور سال نود و یک، در برنامه «هفت» موقع اعلام خداحافظی از بازیگری؛ عرض کردم که وضعیت نقد به شدت وخیمه. عرض کردم که؛ این قضیه که: هر کسی هرجوری بخواد حرف بزنه، مناسب نقد در فضایی که داعیه فرهنگی داره نیست. عرض کردم که کم کم داریم به فصای شبه چاقوکشی میرسیم ...گفتم که آینده خوبی برای نقد نمیبینم. گفتم که ترجیح میدم در این شرایط، که روز به روز لمپنیسم داره جای نقد هنری رو میگیره، نباشم... من گفتم خداحافظ و رفتم... ولی نه کور شدم و نه کر... دیدم و شنیدم که چطور روز به روز، کلمات سخیف‌تر و لحن‌ها بی ادبانه‌تر و توهین آمیزتر شد، اونهم به اسم نقد... . وقتی بزرگی خط قرمز رو رد میکنه، چه توقعی از تازه رسیده‌ها داریم؟ به کی نگاه کردند؟ از کی یاد گرفتند؟ گفته بودم که از ماست که برماست.»

طباطبایی به همراه این پست، کاریکاتوری از شهاب جعفرنژاد را منتشر کرده که در آن مسعود فراستی از این که آرش ظلی‌پور باعث شده است او در رسانه‌ها مورد توجه و حمایت قرار بگیرد، تشکر کرده و بر تیشرت خود نوشته است «آرش دوست دارم».

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار