استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یک فرد توسعه‌گرا و تحول‌خواه هستم، تاکید کرد: شعارم وحدت، همدلی و همکاری است و با این رویکرد به سمت توسعه استان حرکت می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 03 December 2018

به گزارش تابناک تبریز، دکتر محمدرضا پورمحمدی در آئین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی، گفت: از حسن ظن ریاست جمهوری و وزارت کشور در انتخاب اینجانب به عنوان استاندار آذربایجان شرقی قدردانی کرده و منت‌دار کسانی هستم که در این راه به من دلگرمی‌ دادند.

وی در پاسخ به این که چرا این مسئولیت را پذیرفت، اظهار داشت: در طول ۳۰ سالی که در دانشگاه خدمت کرده‌ام، ۲۰ سال در امور اجرائی بوده‌ام و با دردها آشنا هستم و باید قدر کسانی را که دردها را بیان می‌کنند، دانست.

وی ادامه داد: کسانی که این استان را خوب می‌شناسند به من گفتند آستین‌هایت را بالا بزن، ما هم هستیم، اگر تصمیم گرفتم که این مسئولیت را قبول کنم، با تمام توان و با برنامه آمده‌ام.

پورمحمدی با بیان اینکه برای توسعه، تغییر نگرش ضروری است، افزود: اگر با عزم ملی و همه در کنار هم بگوییم که "ما می‌توانیم" ‌موفق می‌شویم.

وی تأکید کرد: دولت اعتدال یعنی همه دست به دست هم دهیم و به مدد دانش و علم، مشکلات را حل کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شبکه‌ای از نخبگان را برای پیشبرد مسائل توسعه‌ای استان راه‌اندازی می‌کنم، افزود: طبق تأکیدات امام جمعه محترم تبریز، ‌رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم باید مد نظر قرار گیرد و اگر فقط به مردم احترام بگذاریم، کافی است.

وی همچنین از تلاش‌ها و خدمات دکتر مجید خدابخش در مدت 14 ماه تصدی مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار