با حضور نماینده ولی فقیه در استان و شهردار تبریز صورت گرفت
پروژه مسیرگشائی رمپ شمال شرقی میدان افلاک نما و تعریض خیابان خبرنگار باحضور نماینده ولی فقیه در استان و شهردار تبریز و با اعتبار 150 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۸۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ 05 December 2018

 با اتمام عملیات احداث ۲ پروژه مسیرگشائی شامل رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما و تعریض خیابان خبرنگار پروژه های رفع ترافیک شهری منطقه دو عصر امروز به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ۲ تبریز در مراسم بهره برداری از این پروژه ها گفت: نزدیک هشت ماه از آغاز به کار این دو پروژه سپری می شود که امروز به بهره برداری رسید.

باقر خوشنواز گفت: این دو پروژه هشتمین و نهمین پروژه طی سال جاری است که در منطقه ۲ شهرداری تبریز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: تکمیل طرح شبدری افلاک نما با اجرای رمپ شمال شرقی در ۲ باند و جمعاً به طول ۲۵۰ متر و عرض ۲۰ متر که دسترسی سریع شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن به مسیر افلاک نما را فراهم کرده است با پرداخت ۴۰ میلیارد ریال هزینه تملک و ۲۰ میلیارد ریال هزینه عملیات عمرانی از مهمترین پروژه های رفع ترافیک شهری منطقه دو، به بهره برداری رسید.

خوشنواز ادامه داد: احداث خیابان خبرنگار (تعریض ورودی شهرک زعفرانیه) نیز به عنوان دومین پروژه این منطقه با ۸۰ میلیارد ریال هزینه تملک و ۱۰ میلیارد ریال هزینه عملیات عمرانی به طول ۳۰۰ متر به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :