محمد تقوی:
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: روز جمعه برابر حریفی بازی می کنیم که از تفکرات سرمربی اش خبر نداریم.
کد خبر: ۶۸۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 09 December 2018

به گزارش تابناک تبریز، محمد تقوی امروز در تمرین تیم تراکتورسازی اظهار داشت: خوشبختانه امروز اولین جلسه تمرینی بعد از بازگشت بازیکنان تیم ملی بود و بازیکنان تیم تراکتورسازی از لحاظ بدنی و روانی آماده هستند.

وی گفت: می‌دانیم بازی سختی برابر فولاد خوزستان داریم و نه تنها این بازی، بلکه از چند هفته گذشته که به کورس مدعیان بازگشتیم هر بازی سختی خاص خودش را برای ما دارد و بازیکنان تیم به خوبی به این موضوع واقف هستند.

تقوی گفت: امروز تمرین تیم بیشتر به برنامه‌های هوازی با بازیکنان اختصاص داشت و تمرینات سخت تیم از فردا آغاز می‌شود.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد بازی تیمش با فولاد خوزستان گفت: مهمترین موضوع این است که ما نمی‌دانیم با چه تیمی بازی داریم و تیم فولاد خوزستان در 14 هفته گذشته با یک شکل و یک فرم بازی کرده است و در این بازی مطمئنا با مربی جدید خود تغییراتی خواهد داشت.

وی افزود: از این بابت نگران نیستیم چون تیم تراکتورسازی به مرحله‌ای رسیده است که باید تفکرات خود را در میدان مسابقه پیاده کند و مهم نیست مقابل چه تیمی قرار بگیرد، اما ناشناخته بودن تیم فولاد و اینکه این تیم با چه سیستمی و چه فلسفه‌ای روز جمعه وارد میدان می شود، می‌تواند روی کار تیم ما اثر بگذارد.

تقوی تصریح کرد: خوشبختانه به جایی رسیدیم که برابر هر تیمی قرار بگیرم می‌توانیم تفکرات خود را در میدان پیاده کنیم و مهم نیست برابر چه تیمی بازی داریم و در حال حاضر تمام تمرکز ما این است که تیم خود را برای بازی روز جمعه آماده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :