به گزارش تابناک تبریز؛ دکتر حمید منجم فعال رسانه ای استان در پاسخ به ادعاهای کذب دکتر آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، نامه ای سرگشاده خطاب به وی نوشتند.
کد خبر: ۶۹۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 30 December 2018

حقیر به عنوان عضو کوچکی از جامعه خبری و رسانه ای کشور به رسم تکلیف چند خطی سیاهه میکنم تا شاید مقبول درگاه احدیت باشد.


نمیدانم چقدر محسن رضایی امام و خانواده شهدا را میشناسید، یا چه اندازه خانواده شهدا و شهدا را میشناسید؟ چه اندازه بدون عینک کثیف سیاست زدگی به افراد و رویدادها مینگرید؟ در زمان جنگ کجا بودید و چه از گذرش میدانید؟ از روند تاسیس سپاه که فقط با یک حکم کاغذی بدون هیچ ساختار تشکیلاتی، فیزیکی و بودجه ای شکل گرفت چه میدانید؟ اما حقیر و خیل کثیری از مردم این سرزمین خلاف نامتان شما را نا آشنا با فرهنگی میدانیم که این روزها به نیت تخریب به عنوان مدافعش ظاهر شده اید!

نامه سرگشاده دکتر حمید منجم پزشک و فعال رسانه ای به دکتر حسام الدین آشنا
 


شما هم با ما نا آشنایید، با مردم مستضعفی که امام آنان را صاحبان انقلاب خطاب کرد، با شهدا وخانواده شهدا که امام همواره با احترام و جملاتی ارزشمند خطابشان کرد، با جانبازان و آزادگان و خانواده آنان و به کل با ارزش ها و اعتقاد این قشر عظیم که حقیر شاید بتوانم نمایندگی آنان را در چند خط سیاهه خود عهده دار شوم.


از جنگ و کربلای 4 سخن گفتید و احساسات مردم را خدشه دار کردید، به محسن امام تهمت و افترا زدید و به توسل خیال، سندی از سردار لشگر خوبان رو کردید، که بعد 24 ساعت خود تحت فشار های موجود به خاطر مصاحبه شهید زنده راوی کتاب (اینجا بخوانید) به خاطر کذب گوییتان و نسبت ناروا به ایشان، در کانال تلگرامیتان با انتشار قسمتی از متن اتتقادی سردار مهدیقلی رضایی خطاب به حضرتعالی به خیالی بودن سندتان معترف شدید.


به گونه ای از جنگ صحبت میکنید و قلم میزنید که انگار ایران با مجهزترین و آموزش دیده ترین نیروی نظامی دنیا نتوانسته از عهده جنگ برآید. فراموش کرده اید یا نبودید که ببینید که جنگ با سلاح ایمان و خوباوری اداره میشد نه با تجهیزات و امکانات پیشرفته. شما اقتدار و صلابت امروز سپاه و ارتش را میبینید، اگر به گذشته برگردید خواهید دید که محسن امام وقتی حکم فرماندهی سپاه را تحویل گرفت فقط کاغذی را به مهر و امضای امام راحل تحویل میگرفت که سرمایه اش جوانان غیر نظامی گمنامی بودند که خودباوری و اعتقادشان به اوج بود. اگر روحیه خودباوری محسن امام نبود، اگر به استعداد های انسانی جوانان آن روز ها اعتماد نمیکرد و اگر افق فکر تشکیلاتی آقا محسن نبود از سپاهی که هیچ ساختاری نداشت، چنین سپاهی با ساختار گسترده و مقتدر امروزی ساخته نمیشد که تنها یک شاخه اش به نام سپاه قدس لرزه بر پیکره استبداد جهانی می اندازد و اقتدار موشکیش دلیلی میشود که امثال نا آشناها بخواهند به خاطر تعطیلیش به میز مذاکره بروند.

 

نامه سرگشاده دکتر حمید منجم پزشک و فعال رسانه ای به دکتر حسام الدین آشنا
 


برای شما که با واژه پروسه بیگانه اید، هر کاری را با دید پروژه ای درک میکنید، بدون بودجه و امکانات تحقق هر امری را غیر ممکن میپندارید طبیعی هست که عملکر جهادی هیچگاه برایتان تبلور و نمود عینی نخواهد یافت ، در دولتی که شما به ضرب سکه برایش موج رسانه ای می آفرینید،تنها شاخص حزب و نسبت فامیلی برای گرفتن پست و مدیریت لحاظ میشود و به هیچ استعدادی برای پیشرفت اعتماد نمیشود وجوانگرایی تحقق نمیابد مگر آنکه داماد رئیس جمهور یا داماد خواهر رئیس جمهور و یا نسبت های اینچنین با بزرگان دولتتان داشته باشند.
وزیر و قائم مقام ضعیفی را که بعد واردات یکشبه چندین دستگاه خودور لوکس و چندین مورد تخلف دیگر باید تحت برخورد و پاسخگویی قرار میگرفتند، ارتقا میدهید و دو وزارت را در اختیارشان قرار میدهید آنهم وزارت خانه هایی که با آرامش اقتصادی مردم و جامعه سروکار دارند. آن قائم مقام ضعیف که وزیر شده به رسم پاچه خواری داماد رئیس جمهور را معاون خود میکند و یک هفته بعد از عدم نتیجه گیری دولت در مقاومت مقابل افکار عمومی استعفایی ساختگی ترتیب میدهند.
جناب نا آشنا اگر از وصیت نامه شهدا چند خطی میخواندید یا همان کتاب لشگر خوبان را یکبار بخوانید میبینید شهدا فقط برای اسلام رفتند. روی مین خوابیدند و معبر بازکردند... اگر با روحیه خانواده شهدا آشنا بودید میدانستید که آنها قربانی خود در راه اسلام و ولایت را باز پس نمیستانند و به خاطر ایثارشان چشم طلب از بنی بشری ندارند و دیدگاه همه این است که
ما رایت الا جمیلا ...


محسن امام همان روزی که خبر درگذشت فرزندش را میگیرد همزمان خبر شهادت یکی از یارانش به نام شهید طهرانی مقدم را دریافت میکند ، اول به دیدار و تسلیت خانواده آنان میرود بعد به منزل خود رفته و خبر درگذشت فرزندش را با خانواده طرح میکند و به عزا مینشیند. او چنین محبتی به مردم مستضعف و خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران دارد.


ما که میدانیم نا آشنا ها درد جنگ و شهداو ... ندارند . فقط خیال کذب گویتان را آتش تهیه ای مناسب، در حمله به محسن امام پنداشته اید تا به واسطه ایجاد نفاق و بدبینی در نزدیک ترین حلقه به محسن امام که با هویت وی مرتبط است، وی را از میدان مقابله خود به در کنید، ما که میدانیم امثال شما نا آشنا ها امروز به خاطر مقابله و ایستادگی محسن امام در مقابل طرح پولشویی و CFT و بلایی که داشتید با FATF سر مردم و کشور می آورید، عقده گشایی میکنید و این حمله را خود و لشکر رسانه ایتان علیه مالک اشتر امام ترتیب میدهید. شاید هم ترس اقبال مردم به محسن امام را به جد حس میکنید.
شاید بهتر است این نامه فرماندهان جنگ در وصف محسن امام را هم بخوانید که شاید مجال زیادی برای هیچکداممان نباشد...(اینجا بخوانید)

نامه سرگشاده دکتر حمید منجم پزشک و فعال رسانه ای به دکتر حسام الدین آشنا
 

 

انتظار حقیر به عنوان کوچکی که طعم جنگ و آلامش را با گوشت و استخوان چشیده ام ،به نمایندگی از مردم مستضعف و خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران خواهانم که حال که سند تخریبتان خیالی بوده و این خیال برای همگان آشکار است از ساحت مقدس امام زمان، ولایت فقیه ، مردم شریف این آب و خاک و سرباز خادم ملت محسن امام از سر عذرخواهی نامه ای بنگارید و اگر قصد دشمنی و تخریب و کینه دوزی دارید هم که انشالله خدا شما را به راه راست هدایت نماید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
احسنت برادر من . برخی از سیاستمداران همیشه درطول تاریخ ازپشت به انسانها صادق ومیهن پرست خنجر زده اند واقای اشنا و.... از این گماش هستند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
درود به شرافتت دکتر.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
احسنت ولی کو گوش شنوا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :